האם "משפחת סופר-על 2" בדרך?

קולנוע
השחקן האמריקאי סמואל ל. ג'קסון אשר דובב את דמותו של פרוזון בסרט האנימציה "משפחת סופר-על" של פיקסאר, ניצל את הבמה שעמדה לרשותו בכנס הקומיק-קון וחשף כי ניסה להביא את אולפני פיקסאר לפיתוח סרט ההמשך.

האם "משפחת סופר-על 2" בדרך?
האם "משפחת סופר-על 2" בדרך?

כמעט עשור עבר מאז שסרטו של בראד בירד "משפחת סופר-על" יצא לבתי הקולנוע ועדיין לא זכה לסרט המשך או אפילו הכרזה לכך מאולפני פיקסאר. עושה הרושם כי אולפני פיקסאר מעדיפים להפיק סרטי כמו; "מכוניות 2" סרט ההמשך של "מכוניות" משנת 2006. "בית ספר למפלצות" ההמשכון הטרי של "מפלצות בע"מ" מ-2001, ואפילו כבר הוכרז על סרט ההמשך של "מוצאים את נמו", "מוצאים את דורי" אשר עתיד להגיע לבתי הקולנוע בעוד כשנתיים. מה שאומר כי פיתוח סרט ההמשך של "משפחת סופר-על" לא עומד על הפרק, ובעקבות כך סמואל ל. ג'קסון אשר דובב את דמותו של "פרוזון" בסרט שיצא בשנת 2004, חשף כי היה בשיחות ממושכות עם אולפני פיקסאר במשך 9 השנים האחרונות במטרה להוציא לפעול את הפקת סרט ההמשך.

אז מי אלה בעצם "משפחת סופר-על"? משפחה בעלת כוחות-על הנאלצת לחיות בפרברים כאנשים רגילים לאחר והממשלה אסרה על שלל גיבורי-העל להשתמש בכוחותיהם בציבור. ללא ספק זה סרט האנימציה מבין הטובים של פיקסאר, ובעיקר כי יש בו את השילוב המגוון בין קומדיה משפחתית לבין סרט פעולה שיגרתי אשר מוציא הרבה קסם שנזרק אל המסך הגדול כיאה לסרטיהם השונים של פיקסאר.

סמואל ל. ג'קסון אשר פתח בפסטיבל הקומיק-קון את פאנל הרימייק של "רובוקופ" סיפר כי בשנים האחרונות הוא "נדנד" לאולפני פיקסאר כדי שאחת ולתמיד יתחילו לעבוד על פיתוח סרט ההמשך של "משפחת סופר-על": "אני כל זמן שואל את החבר'ה בפיקסאר למה הם לא עובדים על המשך לסרט 'משפחת סופר-על'", סיפר ג'קסון. "באופן אישי אני חושב שהם לא רוצים להעמיד לייצור את סרט המשך כי הם מודאגים שהוא לא יהיה מוצלח כמו ראשון. אבל לפעמיים אין מה לעשות וגם דברים כאלה קורים, כי בסופו של דבר אי אפשר לפתח את אותם הציפיות לקראת סרט ההמשך". סיכם ג'קסון.

משתוקק לדובב את פרוזון



כנראה שהדיבורים עם פיקסאר השתלמו לסמואל ל. ג'קסון כי לאחרונה במאי הסרט "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים", בראד בירד, רמז בראיון כי ההכרזה על סרט ההמשך ל"משפחת סופר-על" היא עניין של זמן: "יש לי הרבה אלמנטים שלדעתי יעבדו טוב מאוד בעוד סרט של 'משפחת סופר-על', ואם אוכל לשלב אותם ביחד, אני בהחלט אעשה זאת". סיפר בירד.

"משפחת סופר-על" הוא סרטם הראשון של אולפני פיקסאר אשר עסק בדמויות אנושיות וכאלה, לאור הצלחתו של הסרט בביקורות ובקופות, נאספו רווחים בסך 631 מיליוני דולרים ברחבי העולם. כמו כן, ב-2005 הסרט זיכה את פועליו בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, וזו בדיוק אחת מהסיבות הרבות שפיקסאר חייבים לזרז עניינים כי אנחנו רוצים לראות את "משפחת סופר-על" שוב פעם בפעולה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם "משפחת סופר-על 2" בדרך?
סרטים בקולנוע