קארל אורבן שולח מסר למעריצים

קולנוע
בשנה האחרונה צצו לא מעט ספקולציות באשר לסרט ההמשך של "השופט דראד", וכעת, השחקן קארל אורבן אשר גילם את דמותו של דראד, רמז למעריצים כיצד תאושר הפקת סרט ההמשך.

קארל אורבן שולח מסר למעריצים
קארל אורבן שולח מסר למעריצים

בקיץ שעבר הגיע לבתי הקולנוע סרטו של פיט טראוויס, "השופט דראד", רימייק לסרטו של דני קנון "השופט" משנת 1995 אשר בו כיכב יוצר סרטי ה"בלתי נשכחים" סילבסטר סטאלון בתפקיד "דראד" אוכף החוק הקשוח. כמו כן, בסרט החדש שיצא לפני כשנה, כיכב השחקן הניו זילנדי, קארל אורבן בתפקיד הראשי כדראד לצד השופטת אנדרסון (בגילומה של אוליביה תירלבי). בשנה האחרונה היו הרבה ספקולציות לגבי עתידו של סרט ההמשך ובעקבות כך, קארל אורבן שלח מסר למעריצים.

כזכור, עלילת הסרט התרחשה בעתיד הרחוק בעולם שבו יש יותר פושעים מאשר בני אדם ישרים, ברחובותיה הפרועים של מגה סיטי, מטרופולין המכילה כ-800 מיליון בני אדם אשר מדי יום מבצעים כ-17 אלף פשעים. בניגוד לכך, האנשים היחידים המסוגלים להשליט סדר בעיר הם השופטים בראשותו של השופט דראד כשלצידו השופטת הטרייה, קסנדרה אנדרסון אשר גדלה כיתומה וניחנה בכוחות על-טבעיים המאפשרים לה לקרוא מחשבות.

הפתיחה של הסרט "השופט דראד" הייתה דיי טובה עם הופעתו הנהדרת של קארל אורבן כשופט דראד, אך עם זאת, העלילה התגלתה כצפויה. יש לציין כי הסרט היה צריך להיות יותר אפל, אבל זה לא קרה מאחר ומנהיגם של הפושעים התגלה כמנהיגה, דבר שבהחלט השפיעה על העלילה ואף פגע בה במידה מסויימת. עם זאת, השחקנית לנה האדי אשר גילמה את "מאמה", מנהיגתם של הפושעים, נחשפה מהר מהצפוי, מה הוביל להרס חווית הצפייה של הצופים.

לנה האדי כמנהיגת פושעים



על-פי הדיווחים האחרונים, קארל אורבן אשר נכח לאחרונה בפסטיבל הקומיק-קון לצורך קידום הסרט "רידיק" בו יככב כאויבו של רידיק בגילומו של וין דיזל, רמז לנוכחים במקום כי הפקת סרט ההמשך "השופט דראד 2" תלויה במעריצי הסרט: "ככל שהיו יותר אנשים שייצאו בקמפיינים, בשליחת אימיילים, בציוצים בטוויטר, רק אז הסיכויים להפקת סרט ההמשך יגדלו באופן משמעותי, ואנחנו נוודא שזה יקרה".

למרות הביקורות החיוביות שקיבל "השופט דראד", הסרט הצליח לגרוף סכום כה נמוך בסך 13 מיליוני דולרים בעוד שהתקציב נעמד בכ-35 מיליוני דולרים. עם זאת, הסרט זכה להצלחה דיי מפתיעה והדבר התבטא כאשר נמכרו 650 אלף העותקים של ה-DVD בחצי השנה האחרונה. אבל אחרי הכל זו לא ההצלחה שאליה כיוונו האולפנים, אם כי ציפו להצלחה כוללת הן בביקורות והן בקופות, ואם זה באמת היה קורה, אז אולי הפקת סרט ההמשך הייתה יוצאת לפועל.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קארל אורבן שולח מסר למעריצים
סרטים בקולנוע