ג'יימס בונד חוזר בסרט "סקייפול"

קולנוע
דניאל קרייג חוזר בדמותו של ג'יימס בונד האגדי וכמו תמיד הוא ללא ספק מבטיח לנו חווית צפייה מעולם אחר הכוללת פעלולים שרק ג'יימס בונד יכול לבצע.

ג'יימס בונד חוזר בסרט "סקייפול"
ג'יימס בונד חוזר בסרט "סקייפול"

הסרט סקייפול הוא המשך לסרטי ג'יימס בונד, ה-23 במספר, בכיכובו של דניאל קרייג. נאמנותו של ג'יימס בונד ל-M עומדת למבחן כאשר דברים מעברה חוזרים לרדוף אותה. כאשר MI6 מותקפים, הסוכן 007 חייב להתחקות אחרי האיום ולחסל אותו, לא משנה עד כמה מחיר אישי הוא צריך לשלם.

דניאל קרייג עצמו ששיחק בשנת 2011 בלא פחות מ-6 סרטים (מחזור של שחקנים גדולים כמו ניקולאס קייג', ברוס וויליס ואחרים) ולהתחשב בעובדה שברזומה שלו נמצאים "אך ורק" 25 סרטים, עושה הרושם שדניאל קרייג הצנוע והחביב מתברג אל צמרת הכוכבים ההוליוודים האמיתיים.
ואם כבר מדברים על כמות סרטים ששיחק בהם, השנה, להבדיל משנה שעברה, דניאל קרייג שיחק אך ורק בסרט אחד, וכן זה הוא סקייפול שעליו אנחנו מדברים כרגע אשר הופק בהפקת ענק של 200 מיליוני דולרים ויעלה להקרנים בכל רחבי ישראל בתאריך 8 לנובמבר 2012.

בסרט גם השתתף השחקן ראלף פיינס אשר מוכר לנו מסרטו האחרון של הארי פוטר ("הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2") ואף שיחק בסרטים "קוריולאנוס" ; ואף ב"זעם הטיטאנים" בתחילת השנה.
לצערנו עדיין לא שוחרר טריילר לסרט, אבל כהרגלנו, אנו מבטיחים לעדכן ברגע שיהיה אחד כזה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס בונד חוזר בסרט "סקייפול"
סרטים בקולנוע