קריסטן סטיוארט חיילת מן המניין

רכילות
לפני מספר שבועות קריסטן סטיוארט הצדיקה את הדימוי הרע שלה, אך במהלך הצילומים לסרטה החדש "מחנה X-ריי", נדמה היה שהיא הייתה רגועה ונינוחה מסטיוארט שהתרגלנו לראות.

קריסטן סטיוארט חיילת מן המניין
קריסטן סטיוארט חיילת מן המניין

עברו חודשיים מאז שרוברט פטינסון זרק את קריסטן סטיוארט מביתו, וכך בעצם סיים את מערכת היחסים המסורבלת עם הבוגדת. אבל זה מה שהיה לפני חודשיים, כיום, פטינסון משוויץ בחברתו החדשה, ריילי קו, שאולי זכורה לכם מסרט הקומדיה "מג'יק מייק", שבין היתר התגלתה כנכדתו של אלביס פרסלי. אם שמים לב, פטינסון בחר בבחורה מאוד מושכת הדומה במקצת לאקסית.

עד לפני כשבועיים וכולל, קריסטן סטיוארט החצינה את הילדה הרעה שבה, וזאת לאחר שראתה את פטינסון עם הבייבי החדשה שלו, שבעקבות כך היא החלה לשתות אלכוהול ובכמויות. אך זו לא ההוכחה היחידה שהיא התדרדרה, לא מזמן היא הספיקה לקלל צלם פפראצי, שרק התבדח כי כתב על מכוניתה "אני אוהבת את רוב".

עם זאת, לאחרונה נאמרו על סטיוארט רק דברים טובים, וזה בעקבות השתתפותה בצילומים לסרט הדרמה, "מחנה X-ריי", בו היא מגלמת חיילת בצבא האמריקאי אשר משרתת במתקן המעצר שבגואנטנמו, שם היא מתיידדת עם אסיר שהרצה כ-8 שנים בכלא המבודד. את האסיר מגלם השחקן ליין גאריסון, שחקן נאה במיוחד, שכלל הנראה כשהוא בסביבתה, היא רגועה.

קשוחה במדים



"Tactical Media Group" היא היחידה הצבאית המאמנת את הגברים והנשים בצבא האמריקאי, שבין היתר הם האחראים על האימונים הנוקשים של השחקנים. תאמינו או לא, אבל הם סיפרו על סטיוארט רק דברים טובים כאשר שיתפה איתם פעולה באופן מלא: "כולנו גאים בקריסטן סטיוארט על המסירות שלה בזמן הכשרתה לתפקידה החדש ב-'מחנה X-ריי'. היא השחקנית הכי קשה שיצא לנו לאמן אי פעם. אומנם בהתחלה היא הייתה קשה, אך ראינו בה שינוי בתוך ימים ספורים, ועל זה היא ראויה להערצה. המעריצים שלה יהנו מאוד מהצפייה בסרט, אנו מצדיעים לך קריסטן ותמיד נהיה כאן בשבילך!".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קריסטן סטיוארט חיילת מן המניין
סרטים בקולנוע