"לזמן את הרוע" כבש את הקופות

קולנוע
"טורבו" של דרימוורקס ו-"המיניוניום&q uot; של דיסני נלחמו על המקום הראשון, שאותו הפסידו לסרט האימה של ג'יימס וואן "לזמן את הרוע" אשר כבש את קהל הצופים.

"לזמן את הרוע" כבש את הקופות
"לזמן את הרוע" כבש את הקופות

לא חילזון מהיר, ולא המיניונים האהובים, אף אחד מהשניים לא הצליח להתעלות על סרטו החדש של ג'יימס וואן, "לזמן את הרוע", סרט אימה בכיכובם של פטריק ווילסון וורה פרמיגה כשני חוקרי תופעות על-טבעיים מהוקצעים העוזרים למשפחה תמימה שנפלה קורבן לישות אפלה השוכנת בביתה. האמת שזה לא מפתיע, רק לאחרונה הסרט זכה להצלחה רבה בהקרנה ראשונית וסודית שנערכה בארה"ב לפני כשבוע. הסרט השתלט על המקום הראשון עם רווחים לא מבוטלים בסך 40 מיליוני דולרים. תמיד ידענו שמסתתר משהו קסום אצל וואן, ואת זה הוא כבר הוכיח עם "הרוע שבפנים" מ-2010, שסרט ההמשך "הרוע שבפנים 2" יגיע לקולנוע בחודש ספטמבר.



מי שנלחם על המקום השני היו אלה "טורבו" של דרימוורקס, ו-"גנוב על המיניונים" שכבר חצה את רף חצי מיליארד הדולרים. למרות שזו הקרנת הבכורה של החילזון המהיר בעולם, המקום השני הלך ל"גנוב על המיניונים" אשר גרף סכום נאה בסך 24 מיליוני דולרים, בעוד ש"טורבו" הסתפק במקום השלישי עם 21 מיליוני דולרים, הייתה תחרות מאוד צמודה, בסך הכל מדובר בהפרש של 3 מיליון דולר בלבד.

על "גנוב על המיניונים" אין הרבה מה לספר, מלבד העובדה שבשבוע שעבר הוא כבש את המקום הראשון עם סכום של 43 מיליוני דולרים, ובאשר ל"טורבו", דווקא ממנו הייתה אכזבה לא קטנה. לפני צאתו לאקרנים, הסרט קודם באופן משמעותי עם כרזות ענק על בניינים בערים הומי אדם, שלל טריילרים וקליפים בלעדיים, אבל כנראה שהקונספט של "מהיר ועצבני" שהתברג אל תוך חילזון גינה שחלומו להיות להיות המהיר בעולם, לא הצליח לכבוש את ליבם של הילדודס, וכך גם לגבי הצופים הבוגרים.

מהיר, אבל לא מספיק



למקום הרביעי הגיע חביב הקהל, "מגודלים 2" של אדם סנדלר אשר גרף 20 מיליוני דולרים, שבניגוד לסופ"ש הקודם, הרוויח 41 מיליוני דולרים. בדיוק כמו קודמו, גם הוא לא ממש צלח, אך מי שאוהב את ההומור של אדם סנדלר, כנראה שהוא יאהב את סרט ההמשך, שקיבל השראה מקודמו שאיכשהו גרף 271 מיליוני דולרים נכבדים לפני כשלוש שנים, ונכשל יותר ממנו.

למקום החמישי והמכובד הגיע סרט ההמשך לקומדיית הפעולה שוברת הקופות, "רד 2" עם רווחים של 18 מיליוני דולרים. אם לא תתייחסו להיגיון הבריא, אין ספק שתאהבו את הסרט שעתיר באקשן הומוריסטי עם אנשים שיורים לכל הכיוונים שיגרמו לכם לחייך. בכללי היתה נהדרת, והאקשן היה נפלא הודות לבדיחותיו של ברוס וויליס ובעיקר לאלה של הלן מירן וג'ון מלקוביץ' שהיו נפלאים בהופעתם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "לזמן את הרוע" כבש את הקופות
סרטים בקולנוע