כשארי סטיילס פגש את גביע האש

רכילות
להקת חמשת הבנים הבריטית הופיעו בתחילת השבוע בשיקגו כחלק מסיבוב ההופעות שלהם, לאחר שסיימו לבצע את אחד משיריהם המפורסמים, הארי סטיילס יצא להפסקה במטרה לנגב את זיעתו, אך כשזה התקרב למזרקות האש, שיערו כמעט נשרף.

כשארי סטיילס פגש את גביע האש
כשארי סטיילס פגש את גביע האש

בתחילת השבוע להקת הבנים המפורסמת, "וואן דיירקשן", הופיעה בשיקגו אל מול אלפי המעריצים ובעיקר המעריצות האדוקות, זו הייתה הופעה רגילה כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלהם, הם כבר הספיקו לזמר למעריצים האירופאים, ואת ההופעה האחרונה הם יסיימו באוסטרליה כי בקרוב הם צריכים לשחרר את האלבום החדש שלהם. למעריצות הארציות המתכננות על סיבוב ההופעות הבא שלהם, תכינו מעכשיו את הכיסים של ההורים, כי להקת הבנים יוצאים לסיבוב הופעות נוסף באפריל 2014.

אז איפה היינו, כן, בהופעה שנערכה בתחילת השבוע בשיקגו שבארצות הברית, להקת הבנים "וואן דיירקשן" הופיעו אל מול המעריצים האמריקאים, לאחר שסיימו לבצע את השיר "Teenage Dirtbag" המפורסם שלהם, הארי סטיילס יצא להפסקה קצרה כדי לנגב את הזיעה שהצטברה במהלך ההופעה, לאחר כמספר רגעים הוא התקדם לכיוון מזרקות האש, אך ברגע האחרון חברו ללהקה, זאין מאליק הציל אותו רגע לפני ששיערו עלה באש.



האירוע הזה קצת מזכיר את המקרה הדומה של מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, ששיערו כמעט עלה באש בעת הצילומים לפרסומת הפפסי אשר צולמה אי שם בשנת 1984. ובחזרה ל"וואן דיירקשן", בסוף חודש אוגוסט יגיע לבתי הקולנוע בארץ סרטם הדוקומנטרי, המתארת את כל מה שקורה מאחורי הקלעים של להקת הבנים הבריטים; הארי סטיילס, נייל הורן, ליאם פיין, לואי טומלינסון וזאין מאליק.

והנה הטריילר

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כשארי סטיילס פגש את גביע האש
סרטים בקולנוע