ניקולס קייג' לא יככב ב"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
לפני כשנה דווח כי ניקולס קייג' לוהק לסרטו של סטאלון "בלתי נשכחים 3", אך לאחרונה הוא סיפר כי השמועות על ליהוקו שקריות לחלוטין והוא בכלל לא מתכוון להשתתף בסרט.

ניקולס קייג' לא יככב ב"בלתי נשכחים 3"
ניקולס קייג' לא יככב ב"בלתי נשכחים 3"

בסוף שנת 2012, לאחר הצלחתו הגדולה של הסרט "בלתי נשכחים 2", מנכ"ל חברת ההפקה "ליונסגייט", ג'ון פלטימר, סיפר כי השחקן ניקולס קייג' נמצא במגעים מתקדמים לאחד התפקידים בסרטו של סילבסטר סטאלון "בלתי נשכחים 3". כאשר הודעה כזו מגיעה היישר מאדם בדרג שכזה המלווה בסמכות לצרף שחקנים לסרטים שעליהם הוא עובד בשיתוף עם המפיקים, מידע כזה נחשב לאמין מאוד. אך מסתבר כי בפעם הבאה שיגיע מידע כזה או אחר מאדם במעמד הזה, ניקח אותו בפרופורציות. כי זה מה שקרה עם ניקולס קייג' שבימים אלו טוען אחרת.

תשע חודשים עברו מאז הדיווח על ליהוקו של ניקולס קייג' ל"בלתי נשכחים 3", אך רק ביום חמישי האחרון הכוכב ההוליוודי התראיין ובחר לספר שהוא לא לוהק לסרטו השלישי של סטאלון, אם כי הוא בכלל לא היה במגעים: "לא הייתי במגעים לסרט 'בלתי נשכחים 3'", סיפר קייג' בראיון שערך לאחרונה עם האתר "ScreenRant", "אני לא משתתף בסרט 'קיק-אס 2' ובטח שלא ב'בלתי נשכחים 3'. אני אומנם אוהב את החבר'ה האלה [סטאלון, שוורצנגר וכו'], אבל הייתי אומר שמאוד לא סביר שאשתתף בסרט". סיכם קייג'.

כל הסיפור הזה נשמע מאוד מוזר, מצד אחד ישנו אדם במעמד כה גבוה כמו ג'ון פלטימר, שכל מילה שלו או אפילו משפט לא נשקלים בעיניי אחרים אם כי נחשבים למאוד אמינים. מצד שני, יש את ניקולס קייג' שלקח לו פאקניג 9 חודשים להרוס למעריציו ואף למעריצים האדוקים של הזיכיון "בלתי נשכחים" את הציפיות. לא מספיק שבשנים האחרונות קריירתו דועכת בשל סרטים כושלים כגון; "רודף צדק", "הסגת גבול" ו-"גוסט ריידר: רוח של נקמה" שהגיעה בשנה שעברה, הוא גם מחליט לזלזל במעריצים שאסף עם השנים, רק שלא יופתע עם ביום בהיר כולם יעלמו לו.

כבר לא יככב לצידם



למזלנו יש לנו את יוצר זכיון "בלתי נשכחים", סילבסטר סטאלון אשר תמיד דואג לעדכן את מעריציו דרך חשבון הטוויטר שלו. הוא עדכן את מעריציו במשך מספר פעמים, ורק לאחרונה הוא דחה את הספיקולציות ואישר כי השחקן מל גיבסון יככב בסרטו השלישי "בלתי נשכחים 3". בכל אופן, מעתה ואילך נדאג לעדכן אתכם על-פי מקורות אמינים יותר.

אם יש מישהו שעדיין בקטע של ניקולס קייג', בימים אלו הוא מקדם את הסרט "קרקע קפואה" בו הוא מככב לצד ג'ון קיוזאק וונסה הדג'נס. הסרט כאמור מבוסס על סיפורו האמיתי של רוברט הנסן, רוצח סדרתי אשר חטף נערות שעסקו בזנות ורצח אותן ללא רחמים. כמו כן, הסרט צפוי לעלות לאקרנים בארץ בעוד כחודש (22.8). ועד שיגיע, בינתיים צפו בטריילר.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקולס קייג' לא יככב ב"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע