צפו: מסיבת הרווקים הפרועה שתראו על המסכים

קולנוע
אמש נחשף הטריילר החדש לסרטו של ג'ון טורטלטאוב "סוף סוף וגאס" המציג את שלל הכוכבים המזדקנים; מורגן פרימן, רוברט דה נירו וקווין קליין, החוגגים מסיבת רווקים פרועה למייקל דאגלס שסוף סוף (בגיל 60) מתחתן.

צפו: מסיבת הרווקים הפרועה שתראו על המסכים
צפו: מסיבת הרווקים הפרועה שתראו על המסכים

לפני כחודשיים יצא לאקרנים הפרק האחרון בטרילוגיית ה"הנגאובר" אשר החזיר את ארבעת השחקנים קופר, הלמס, ברטה וגליפינקיס לעיר החטאים, המקום שבו הכל התחיל. הסרט "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס" שהיה עתיר תקציבי. כמו כן, לאורך 100 הדקות, הבדיחות בקושי הצחיקו ועלילה כמעט שלא זרמה, שבניגוד לסרט הראשון "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", הוא היה פורץ דרך, מהנה שבעיקר הכיל חוש הומור יוצא מן הכלל. על "הנגאובר 3" אפשר לומר כי הקטע היחידי שהצחיק, היה בסופו כאשר הקרדיטים כבר החלו לזרום מעלה ומעלה, עד שרואים את הארבעה מתעוררים מעוד לילה של שיכרון חושים, אלא שהפעם סטו (הלמס) החליט לגדל ציצים, שהצחיקו את חבריו הטובים. בעקבות הסצנה ההומוריסטית, היו הרבה סימני שאלה באם יהיה סרט המשך, אך השחקן בראדלי קופר התראיין וסיפר כי לא יהיה כזה, מאחר שהוא וכל שאר השחקנים כבר מיצו את התפקידים. אבל זה בסדר, כי נמצאו מחליפים בסרטו החדש של ג'ון טורטלטאוב "סוף סוף וגאס".

פאדי (רוברט דה נירו), ארצ'י (מורגן פרימן), סם (קווין קליין) הם שלושה חברים טובים מילדותם, כאשר חברם הרביעי של החבורה המלוכדת, בילי (מייקל דאגלס) סוף סוף עומד למתחתן, הם מחליטים לקבל את הזמנתו למסיבת רווקים פרועה בלאס וגאס. עם זאת, הבעיה היחידה שארצ'י לא יכול "לעשן, לשתות, או להישאר מחוץ למיטה אחרי השעה תשע בערב". אכן נראה שהקומדיה החדשה נכתבה בהשראת הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", אלא שהעלילה לוקחת אותנו שלושים שנה קדימה, דבר שבהחלט יכול להיות מהנה ובעיקר לצפות במורגן ושאר החבורה עושים שטויות והרבה.

הסרט "סוף סוף לאס וגאס" בבימויו של ג'ון טורטלטאוב שהיה אחראי על בימוי הסרטים "אוצר לאומי" ו-"שוליית המכשף" שבהם כיכב ניקולס קייג'. על התסריט אחראים דן פוגלמן ("טיפש, מטורף, מאוהב") ואדם ברוקס ("בטוח, אולי"). הטריילר החדש שנחשף לאחרונה, חושף פרטים נוספים על מסיבת הרווקים הפרועה ביותר שתראו על המסכים. הרבה אלכוהול, בחורות צעירות ולוהטות, ציצים ובדיחות שנונות שיגרמו לכם לצחוק ללא הפסקה.



כפי ששמתם לב, הטריילר החדש מתמקד בדמויות השונות ובעיקר במורגן פרימן המנסה להימנע מפציעות כשהוא מתכונן "לקפץ" מעל חלונו, כאילו היה מדובר בילד קטן הבורח אל חבריו הטובים מריתוק שרק קיבל. בהמשך הטריילר נחשפים גם לדמותו של קווין קליין שאינו יודע מיהו הראפר "50 סנט". הטריילר אומנם לא יגרום לכם להגיד "WOW", אבל פה מדובר בשחקנים יותר וותיקים בעלי חוש הומור מפותח.

אגב, על-פי הדיווחים האחרונים השחקן ההוליוודי, ג'יק ניקולסון היה אמור לככב כחלק מארבעת החברים, אך בשלב כלשהו המגעים איתו נכשלו מסיבות שאינם פורסמו. מאוד חבל, היינו רוצים לראות את ניקולסון כחיית מסיבות. מה שכן, אם הוא היה בסרט, אז היה הרבה יותר באזז סביבו. בכל אופן, הסרט יעלה לאקרנים בארץ בעוד כארבעה חודשים, ב-7 לנובמבר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: מסיבת הרווקים הפרועה שתראו על המסכים
סרטים בקולנוע