האם הטורפים חוזרים?

קולנוע
שלוש שנים עברו מאז שה"טורפים" נכחדו ממסכי הקולנוע ב-2010, אך באופן מפתיע לפני יממה בדף הפייסבוק של מעריצי הסרט רמזו כי ייתכן שיופק סרט חדש על מעללי ה"טורפים".

האם הטורפים חוזרים?
האם הטורפים חוזרים?

לפני יותר משני עשורים פרץ לעולמנו "הטורף", חייזר בעל חזות אנושית גדולה אשר בעיקר היה מצוייד בטכנולוגיה חייזרית מתקדמת. מי שנילחם בחייזר היה מפתח הגוף לשעבר, ארנולד שוורצנגר אשר גילם חייל מארינס קשוח במיוחד. החייזר, שצוייד בטכנולוגיית הסוואה מתקדמת, צד את כל אנשי היחידה של שוורצנגר שנשאר האחרון להילחם בו ואף להרוגו. מדובר בסרט קלאסי מהגדולים של שנות ה-80 שבהם כיכב שוורצנגר. הסרט כאמור זכה להצלחה רבה בארצות הברית הן בביקורות והן בקופות כאשר ההצלחה הגורפת של הסרט הביאה עימה כ-98 מיליוני דולרים.

כמו כן, 9 שנים מאוחר יותר יצא "הטורף נגד הנוסע השמיני" כאשר הפעם הרעיון המרכזי הוא שהטרף של "הטורף", היה חייזר ענקי אשר דומה במעט לדינוזאור מפותח שהצטייד בחומצה רירית. אותו חייזר הגיע היישר מסרטו של רידלי סקוט "הנוסע השמיני" שהיה למדע בדיוני מובהק שעד היום נחשב לאחד מסרטי האימה (יותר בכיוון של חייזרים) האולטימטיביים אשר נוצרו עד כה.

בחלוף שלוש שנים, אי שם בשנת 2010, יצא סרטו של נימרוד אנתל "טורפים", רימייק לסרט הפולחן הקלאסי "הטורף", כאשר במרכז העלילה עמדו אדריאן ברודי ("קינג קונג") אשר נכנס לנעליו הכה גדולות של ארנולד שוורצנגר, ולצידו כחיילים מובחרים וייחודיים כיכבו דני טרג'ו ("מצ'טה"), אליס בראגה ("בדרכים"), טופר גרייס ("החתונה הגדולה") שהתגלה כאיש הרע, ולורנס פישבורן ("מטריקס") שכבר היה תקוע על כוכב הלכת עתיר הטורפים.

בואו ניזכר ב"טורפים" לפני ההכחדה



וכעת, על-פי הדיווחים האחרונים שהגיעו מעבר לים, פורסמה כרזה חדשה בדף הפייסבוק הרשמי של הסרט ה"טורפים" תחת הכותרת "לצוד את הטורף". ברקע הכרזה מופיע אזור הנמצא בסן דייגו (היכן שמתקיים לו כנס הקומיקון בימים אלו) כאשר מלמעלה ועד למטה כתוב: "יש בחוץ משהו שמחכה לנו, וזה לא משהו אנושי... כולנו הולכים למות".



האם רוברט רודריגז אשר עומד מאחורי הפקת הסרט ה"טורפים" רומז לנו משהו? האם ייתכן ומדובר בפריקוול חדש בדומה לסרטו של רידלי סקוט "פרומתיאוס" אשר היווה כסרט מקדים לסרטו משנת 1979, "הנוסע השמיני"? ימים יגידו, ועד אז נצטרך להמתין בחוסר סבלנות (כרגיל) לדיווחים חדשים שיצוצו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם הטורפים חוזרים?
סרטים בקולנוע