"משפחה בהפרעה" תחודש לעונה חמישית

טלוויזיה
שירות הווידאו האינטרנטי נטפליקס מוכיח לנו כל פעם מחדש למה שווה להיות אחד ממשתמשיו, והפעם הם במגעים לחידוש העונה החמישית של הסדרה "משפחה בהפרעה" שלאחרונה קיבלה ביקורות מעורבות.

"משפחה בהפרעה" תחודש לעונה חמישית
"משפחה בהפרעה" תחודש לעונה חמישית

הסיטקום החביב "משפחה בהפרעה" אשר משודר בשירות הווידאו האינטרנטי נטפליקס וגם לאחרונה על מסכי הטלוויזיה, יחודש לעונה חמישית ולמרות כי העונה הנוכחית זכתה לביקורות מעורבות ולכאלה השליליות. אבל זה לא עצר את נטפליקס, שכמובן בדקו את נתוני הרייטינג שאכן גילו שהסדרה מאוד פופולרית, וזו בעצם הסיבה שהם החליטו לחדש לעונה חמישית שעל-פי הדיווחים תצולם רק בעוד כשנתיים.

אז כן, אומנם הפרק הראשון של העונה הרביעית התחיל ברגל שמאל, אך בהמשך גילינו שמדובר באותן הדמויות אשר גרמו לנו להתאהב בהן מחדש ואף לצחוק מהבדיחות הייחודיות שלהן. אם גם אתם מאלה שבקרוב הולכים לצפות בעונה החדשה בעקבות הייפ שיצרה לאורך השנים או לאחר ששמעתם מחבריכם, עדיף שתעצרו כבר כאן, ונאמר זאת בפשטות כי העונה החדשה גדולה עליכם, אתם ממש לא תבינו את ההומור או את הדמויות מהסיבה שכוכבי הסדרה היו עמוסים בלוחות זמנים עד אפס מקום, מה שהוביל לצילום הסצנות בהפרש של מספר חודשים.

כבשו אותנו מחדש



המפיק בריאן גרייזר ומנהל חברת ההפקה "Imagine Entertainment" אשר עומדת מאחורי הפקת העונה הנוכחית, סיפר בראיון לאתר הכלכלה המוביל, בלומברג (bloomberg): "אנחנו נמצאים בשיחות ממושכות עם נטפליקס במטרה לחדש את הסדרה לעונה חמישית, הם מאוד מעוניינים לעשות זאת". סיכם גרייזר. את הדברים הללו אישר אחד מבכירי נטפליקס, שלאחרונה ערך ראיון עם האתר "וראייטי", שלהם סיפר: "אנחנו מעוניינים לעבוד על עונה נוספת של משפחה בהפרעה, וזה בהחלט אפשרי".

לאחר שחודש הסיטקום הקומי "משפחה בהפרעה" לעונה רביעית וזאת לאחר שבע שנים מאז שהעונה השלישית נצפתה על המסכים, נטפליקס השיקו ברצף כ-15 פרקים בחודש מאי. כמו כן, לעונה הרביעית חזרו השחקנים המקוריים; ג'ייסון בייטמן, פורטיה דה רוסי, וויל ארנט, מייקל סרה ושאר השחקנים. העונה החדשה זכתה לביקורות מעורבות מצד מבקרי הטלוויזיה אשר טענו כי "זאת לא אותה הסדרה שראינו לפני כשבע שנים". אך עם זאת, מנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס התעקש ואמר שהעונה הרביעית היא אחת הפופולריות בהווידאו האינטרנטי שלהם.

כמו כן, שני הצדדים מצפים לסגור עסקה בזמן הקרוב כדי שיוכלו להודיע לכוכבי הסדרה לפנות מזמנם לטובת צילומי העונה החמישית, שלצערנו לא יתקיימו עד לקיץ 2015, וזאת כמובן בעקבות אותה הבעיה שהייתה לשחקנים בעונה הרביעית; לוחות הזמנים העמוסים שבגללם הם צילמו את הסצנות לאורך זמן ממושך שעלה להם בעוד מספר חודשים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "משפחה בהפרעה" תחודש לעונה חמישית
סרטים בקולנוע