יו ג'קמן לא מסתפק ב"וולברין"

קולנוע
בעוד שרשימת גיבורי-העל המופיעים בסרטו של ג'וס ווידון "הנוקמים" נסגרה, יו ג'קמן המגלם את דמותו של הוולברין, סיפר לאחרונה שהוא רוצה לככב בסרט חדש אשר יכלול את גיבורי-העל מ"הנוקמים" ואפילו את ספיידרמן.

יו ג'קמן לא מסתפק ב"וולברין"
יו ג'קמן לא מסתפק ב"וולברין"

לאור הדיווחים הרבים אשר צצו לאחרונה על סרטם של האחים וורנר, "ליגת הצדק", הדבר החל להאיץ את סקרנותם של חוג המעריצים הכה גדול של שלל גיבורי-על; סופרמן, באטמן, וונדר-וומן, פלאש, גרין לנטרן ואקווהמן אשר יזכו להופיע זה לצד זה ב-2015. כמו כן, עד לא מזמן השחקן סטפן אמיל, המגלם את דמותו של "החץ הירוק" בסדרה "חץ" המשודרת ברשת "CW", התוודה כי הוא רוצה לככב לצידם של גיבורי-העל שהזכרנו לעיל בטענה שבדמותו טמון פוטנציאל רב בדומה לגיבור-העל המתכתי, "איירון מן" (בגילומו של רוברט דאוני ג'וניור) אשר זכה לשלושה סרטים כה מוצלחים. וכעת, מתברר שגם ליו ג'קמן המגלם את "וולברין", יש מה להגיד בנושא דיי דומה.

השחקן האוסטרלי, יו ג'קמן שבעוד שבוע נוחת על מסכי הקולנוע בארץ בסרטו המצופה של ג'יימס מנגולד "וולברין", התראיין לאחרונה לאתר "Collider", ולהם סיפר כי הוא מאוד היה רוצה לככב בדמותו של "וולברין", בסרט חדש של גיבורי-על שיכלול את ספיידרמן, הענק הירוק, איירון-מן, קפטן אמריקה, תור, האלמנה השחורה והוקאיי. בדומה לסטפן אמיל, ג'קמן טוען ש"וולברין" היא דמות מאוד קשוחה ואף נערצת על פני צופים רבים.

רוצה להנהיג



זו התשובה שקיבל יו ג'קמן שקיבל מטום, אחד מבכירי מארוול אשר מקושר לאולפני סוני ופוקס המאה ה-20: "שאלתי את טום לפני מספר ימים מדוע עדיין לא חשבו על הרעיון של לאחד את שאר גיבורי-העל של מארוול", סיפר ג'קמן, "שאלתי אותו 'וואו, זה יכול לקרות?', והוא ענה לי 'תראה, זה לא הולך להיות פשוט, מדובר באולפנים שונים שלא תמיד רוצים לעבוד ביחד, והם גם עובדים לפי הדרכים שלהם".

טום עוד המשיך והוסיף, "אני אופטימי, אבל למארוול יש את הנוקמים ועוד הרבה הפתעות שאותם יחשפו בהמשך, ואם חושבים על זה, זה לא יהיה פשוט לאחד את וולברין עם איירון-מן ספיידרמן ושאר גיבורי-העל המופיעים בנוקמים לסרט אחד. זה אכן יכול להיות מסקרן ואף מלהיב עבור המעריצים של גיבורי-העל".

זה ללא ספק רעיון לא רע בכלל, השילוב בין גיבורי-העל של מארוול יעשה להם רק טוב, אך ההיגיון אומר כי הם לא יעשו צעד שכזה מהסיבה שהדבר לא יהיה ריווחי ואף העלויות עלולות להיות כה יקרות על אחת כמה וכמה כשמדובר בתשלום שכר לשחקנים כה רבים בדמותם של אותם גיבורים. בכל אופן, אנחנו נחכה ונראה מהן ההפתעות הבאות שמכינים לנו במארוול. ובנתיים תוכלו לצפות בטריילר של "וולברין" שאוטוטו מגיע אלינו;



אגב, 2015 הולכת להיות אחת השנים העמוסות בשוברי קופות מבטיחים כמו "מלחמת הכוכבים 7", "שודדי הקאריביים 5", פארק היורה 4", "שליחות קטלנית 5" ו-"אווטאר 2", דבר שבהחלט יהווה אתגר רציני על סרטי גיבורי-העל של מארוול וחברת DC, "ליגת הצדק" ו-"הנוקמים 2" שגם הם יוקרנו באותה השנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יו ג'קמן לא מסתפק ב"וולברין"
סרטים בקולנוע