הסרט שכבש את הטוויטר

קולנוע
ביום חמישי האחרון הסרט "שארקנדו" אשר שודר בערוץ המדע הבדיוני האמריקאי SyFy, כבש את טוויטר. בסרט כיכבה הבלונדית מ"אמריקן פאי" טארה ריד.

הסרט שכבש את הטוויטר
הסרט שכבש את הטוויטר

אין גבולות לרעיונות האווילים של ערוץ המדע הבדיוני האמריקאי SyFy אשר שידר ביום חמישי האחרון את סרט המד"ב "שארקנדו", העוסק בסופת טורנדו המכילה אלפי כרישים שבמקרה גם מצליחים לחיות מחוץ לביתם הטבעי לאורך זמן (מאוד פתטי). אבל זה לא הכל, בעוד שסופת הטורנדו מחריבה את לוס אנג'לס, הכרישים נזרקים ברחבי העיר ומטילים אימה על האזרחים התמימים שאינם מצליחים לברוח מהמלתעות.

יש לציין כי עוד לפני שהסרט שודר בערוץ SyFy, מספר ימים לפני כן, שוחרר הטריילר הרשמי, עם זאת, באופן דיי מפתיע הסרט "שארקנדו" כבש את רשת האינטרנט, או יותר נכון את הרשת חברתית המקוונת, הטוויטר, עם עשרות אלפי ציוצים מהדקה הראשונה של הסרט ועד לסיום המגוחח. ועזבו גם את העובדה שהטריילר משך את תשומת ליבם של 2 מיליון גולשי היוטיוב. תראו בעצמכם;



כפי ששמתם לב, בסרט מככבים ג'ון הארד, כוכב בוורלי הילס לשעבר איאן זרינג, וטארה ריד, שבימים אלו מככבת רבות במדורי הרכילות עם החבר הישראלי ארז אייזן מהרכב הטראנס פסיכדלי "אינפקטד מאשרום". ככל הנראה, מי שעומד מאוחרי הערוץ SyFy אולי חשב לרגע שאם הבלונדינית מ"אמריקן פאי" תופיעה בסרט אז הוא יהפוך להצלחה, אז זהו שלא. הדבר היחידי שקרה זה שהוא גרם לצופי הערוץ לצייץ על הסרט ללא הרף.

למרות שהבאזז האינטרנטי הוביל ל-600 אלף ציוצים, "שארקנדו" זכה לביקורות שליליות ואף לדירוג עלוב של ארבעה כוכבים במסד הנתונים העולמי "IMDB". אגב, זאת לא הפעם הראשונה שערוץ המד"ב "SyFy" משדר סרט עם עלילה וקונספט מאוד שטותיים. הם עשו זאת גם ב-2010 עם הסרט "כריש-תמנון" אשר קיבל רייטינג של 2.4 מיליון צופים. וגם ב-2011 הם שידרו את הסרט "מגה פיטון" אשר זכה לרייטינג של 2.4 מיליון צופים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסרט שכבש את הטוויטר
סרטים בקולנוע