בעלה של הקרדשיאנית תקף צלם פפארצי

רכילות
בעלה של קלואי קרדשיאן תועד לאחרונה במצלמות הפפארצי כשהוא פותח את רכבו של אחד הצלמים ומתחיל בהרס מוחלט של הציוד המלווה במצלמה יקרת ערך. אגב, גם חלון הרכב היה אחד הקורבנות.

בעלה של הקרדשיאנית תקף צלם פפארצי
בעלה של הקרדשיאנית תקף צלם פפארצי

אם יש עבודה שלא מומלץ לעבוד בה היא כצלם פפראצי, שמנסיון העבר התגלתה כעבודה אלימה במיוחד שללא ספק לא מכבדת את בעליה. לרוב, הפחד הגדול של הצלמים הנכנסים לחייהם האישיים של הסלב, הוא שהם יהיו מעורבים בקטטה או בסיטואציה דומה שתסכן את חייהם כאשר הם מצלמים את הסלבריטאים. ולאחרונה זה קרה עם למאר אודום, בעלה של קלואי קרדשיאן שהיה אלים כלפי צלם פפארצי.

זה קרה אתמול (ה') כאשר צלם פפארצי חטטן התגרה בכוכב ה-NBA ששאל אותו עם הוא בוגד באשתו קלואי קרדשיאן, ואם חשבתם שהוא שתק, אז טעיתם. יותר מדי פפארצי מסביב לראשו של למאר אודום, אבל אתמול בשבילו זה היה השיא שגרם לזעמו לפרוץ החוצה. כוכב ה-NBA תועד בזמן שהרס את המצלמה הדיי יקרה של הפפארצי שהתגרה בו, אבל זה לא הכל, בשיא חוצפות הוא גם פתח את מכוניתו של הצלם והוציא את הציוד היוקרתי שלאחר כמה רגעים נזרק בחוזק רב על הכביש. הסיבה שכיביכול למאר היה תוקפני, היא כי חברו למשפחת קרדשיאן, קנייה ווסט לימד אותו כיצד להתמודד עם צלמים מעיקים.

מי ישלם על הנזק?





קנייה ווסט, החבר של קים קרדשיאן שבימים אלו מסתתרת מצלמי הפפארצי עם בנה הבכור, היה מעורב בלא מעט קטטות עם צלמי הפפארצי לאחר שהפרו את פרטיותו, מה שאומר שלווסט יש הרבה ניסיון עם צלמי פפארצי חטטנים. מי שביקש את עזרתו בנוגע לסוגייה היה זה למאר, שככל הנראה הולך בעקבותיו מקרוב לכוכב ה-NBA סיפר לאתר הרכילות HollywoodLife: "פעם למאר שאל את קנייה כיצד הוא מתמודד עם צלמי הפפארצי העוקבים אחריו לכל מקום, 'שונא אותם' השיב לו קנייה, 'אתה צריך לטפל באחד מהם כדי שכולם יעזבו אותך ואת פרטיותך'. כרגע לאמר מסתמך על עצתו של קנייה, אך מהר מאוד הוא ימצא את עצמו בבית המשפט, הרי מישהו צריך לשלם על הנזק שנעשה לא?

למרות הדיווחים האחרונים כי למאר בוגד באשתו קלואי קרדשיאן, מנגד לדיווחים הלא מאומתים, מקורב ללאמר סיפר שהוא בעל נאמן ושלעולם הוא לא יבגוד בקלואי: "ללמאר נמאס שאנשים שואלים אותו שאלות מטופשות על חיי הנישואין שלו. ולא, הוא לא בוגד בקלואי. זה מעצבן אותו שהוא צריך לקרוא את הדברים האלה באתרי הרכילויות, מה שגורם לו להתעמת מול כמה צלמים טיפשים שמנסים לאשר את הידיעה המזוייפת", סיכם המקורב. זה בהחלט מעצבן שנכנסים לחיים הפרטים של כל אדם ואדם, אבל אלימות היא לא הפיתרון לכך. מישהו יצטרך לשלם על הציוד יקר הערך;



סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בעלה של הקרדשיאנית תקף צלם פפארצי
סרטים בקולנוע