בנדיקט קמברבאץ' הוא פרנקנשטיין

קולנוע
כוכב הסדרה הבריטית "שרלוק" אשר גנב את ההצגה בסרטו של ג'יי ג'יי אברהמס "האויב בתוכנו: סטארטרק", על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר" יגלם את "פרנקנשטיין" ; בעיבוד החדש של גיירמו דל טורו.

בנדיקט קמברבאץ' הוא פרנקנשטיין
בנדיקט קמברבאץ' הוא פרנקנשטיין

אין ספק שבימים אלו השחקן בנדיקט קמברבאץ' ("ההוביט: מסע בלתי צפוי") הפך לדבר החם ביותר בהוליווד, הוא כבר הוכיח את כישורי הבלתי רגילים בסדרת הריגול "שרלוק" המשודרת בערוץ BBC One, וזכה לשבחים רבים על תפקידו בסרטו של ג'יי ג'יי אברהמס "האויב בתוכנו: סטארטרק" בו כיכב כג'ון הריסון הנבל חסר הגבולות אשר גנב את כל ההצגה. לכן זה לא מפתיע שגיירמו דל טורו ("המבוך של פאן") רוצה את קמברבאץ' לעוד אחד מהפרויקטים שלו בעלי הפרופיל הגבוה.

גיירמו דל טורו אשר עומד מאחורי בימוי הסרט "פסיפיק רים" הצפוי לעלות לאקרנים בארה"ב בסוף השבוע (ואצלנו בתחילת אוגוסט), כבר גייס את קמברבאץ' לתפקיד ראשי בסרט האימה הגותי "פסגת הארגמן" (Crimson Peak), שצילומי יערכו ביולי הבא, וכעת הוא רוצה אותו לעוד אחד מהפרויקטים הרבים שלו - "פרנקנשטיין" ;, עיבוד קולנועי שעליו עבד במשך מספר שנים. למרות כי הבמאי לא אישר באופן רשמי את הליהוק, ה"דיילי טלגרף" דיווח כי דל טורו "מקווה לצרף את קמברבאץ' לעיבוד הקולנועי החדש של 'פרנקנשטיין' ;".

עדיין לא ברור איזו דמות יגלם בנדיקט קמברבאץ', אבל החדשות טובות הן שיש לו ניסיון רב בגילום שתי הדמויות, כאשר ב-2011 השתתף בעיבוד לאדפטציה "פרנקנשטיין" ; בבימויו של דני בויל (שזכה באוסקר על בימוי "נער החידות ממומבאי"). כמו כן, בגרסה המחודשת של המחזה הבימתי "פרנקנשטיין" ;, קמברבאץ' גילם לסירוגין את ד"ר פרנקנשטיין השאפתן והיומרני ואת היצור המפלצתי שברא. לצידו של קמברבאץ' כיכב השחקן ג'וני לי מילר ("צללים אפלים") שגם הוא גילם לסירוגין את שתי הדמויות. השניים כאמור קיבלו שבחים רבים על המשחק המרתק שהחצינו על הבמה.

בנדיקט קמברבאץ' פרנקנשטיין?



למרות שעדיין לא דווח על איזה תקפיד הוא יקבל, יש הסבורים כי קמברבאץ' יככב כפרנקנשטיין, בעוד שהשחקן דאג ג'ונס אשר כיכב בעבר בסרטיו של דל טורו כמו "הלבוי" ו-"המבוך של פאן", יגלם את דמותו של ד"ר ויקטור פרנקנשטיין, יוצרו של היצור הנידח והלא מקובל. בכל אופן, אנחנו מקווים שיהיו דיווחים חדשים כדי שנוכל לעדכן אתכם בהקדם.

למרות שלגיירמו דל טורו לקח כחמש שנים לסיים את עבודתו הכה רבה בסרטו החדש "פספיק רים" מאז סרטו האחרון "הלבוי 2: צבא הזהב", לסרט "פסגת הארגמן" לא נצטרך לחכות יותר מדי זמן, וזאת לאחר שישנו מועד הפצה שכאמור הסרט יוקרן בבכורה עולמית ב-2015. בין היתר, לצידו של בנדיקט קמברבאץ' יככבו מיה וואסיקובסקה ("ג'יין אייר"), ג'סיקה צ'סטיין ("מאמה") וצ'רלי הונאם ("המלכודת").

ואם עסקינן בפרנקנשטיין, בשנה הבאה בחודש ינואר, עתיד להפציע בבתי הקולנוע בארץ סרטו החדש של סטיוארט ביטי "אני, פרנקנשטיין" בכיכובו של אהרון אקהרט ("המטרה: הבית הלבן") המגלם את אדם-פרנקנשטיין, שאימץ את שם משפחתו של יוצרו, ויקטור פרנקנשטיין, וממשיך לשוטט בעולם המודרני אשר בו נקלע באמצע מלחמה בין שני מחנות של יצורים מפלצתיים הרוצים לחשוף את סוד הקמתו לתחייה של אדם-פרנקנשטיין על-מנת ליצור צבא שלם של יצורים אלמותיים.

סרטו הבא של גיירמו דל טורו שיעלה לאקרנים הינו "פסיפיק רים" אשר עוקב אחר מפלצות ענק המגיחות מתוך חור שנפער באוקיינוס השקט. לאחר עלייתן של המפלצות לפני האדמה, הן מתחילות לזרוע הרס רב בערים הגדולים שבארה"ב. וכדי להתמודד עם איתן, ישנה יחידה צבאית מיוחדת שבידה נמצאים רובוטים ענקיים המופעלים על ידי שני טייסים מאומנים.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בנדיקט קמברבאץ' הוא פרנקנשטיין
סרטים בקולנוע