"האקולייזר" עם דנזל וושינגטון יגיע ב-2014

קולנוע
העיבוד הראשוני לסדרה הקלאסית משנות השמונים, זוכה לקידום משמעותי עם צוות השחקנים ועם תאריך הפצה רשמי, שכאמור יגיע בשנה הבאה.

"האקולייזר" עם דנזל וושינגטון יגיע ב-2014
"האקולייזר" עם דנזל וושינגטון יגיע ב-2014

במשך שנים ניסו "CBS Films" ו-"אולפני ליונסגייט" להוציא לפועל את הגרסה הקולנועית לסדרה הקלאסית והמבטיחה משנות השמונים, "האקולייזר" (The Equalizer) אשר בה כיכב השחקן הנפלא אדוארד וודוורד (שהלך לעולמו ב-2009) שגילם את תפקידו של רוברט מק'קול אשר זיכה אותו בפרס גלובוס הזהב. הסדרה כאמור התמקדה ברוברט מק'קול, יוצא סוכנות ריגול סודית ובלש פרטי בהווה אשר פותר לאנשים את בעיותיהם ועושה זאת באמצעות ריגול, איום ושיטות לחימה מתוחכמות. שבהחלט מזכיר את הסדרה החדשה "ריי דונובן" שלא מזמן עלתה על מסכי הטלוויזיה בערוצי רשת הכבלים "שואוטיים", ואצלנו בקרוב תשודר בערוצי הלווין של Yes שלאחרונה רכשו את זכויות הסדרה.

ההפקה עברה הרבה מהמורות וזאת כאשר העיבוד הקולנועי נדחה לאחר שראסל קרואו ("איש הפלדה") פרש מהתפקיד הראשי בעוד שהבמאי פול האגיס ("שלושת הימים הבאים") שהיה אמור לביים את הסרט, פרש גם הוא מתפקידו. אפשר לומר שרק בשנה האחרונה האולפנים התקדמו עם ליהוק אנשי קולנוע כאשר דנזל וושינגטון לוהק לתפקיד הראשי, בעוד שהאולפנים היו במגעים לשכור את שירותיו של ניקולאס וינדינג רפן ("דרייב") כבמאי הסרט, אך לאחר שהיה עסוק בבימוי מותחן הפשע "רק אלוהים סולח" בכיכובו של ריאן גוסלינג (שעתיד לעלות למסכים בסוף החודש - 25/7), אנטואן פוקואה ("המטרה: הבית הלבן") נבחר לביים את העיבוד. לכאן או לכאן שני הבמאים מוכשרים, כך שאין שוני ממשי בהצלחה המובטחת.

אדוארד וודוורד כרוברט מק'קול



סוני פיקצ'רס ואולפני קולומביה אשר אחראים על הפצת הסרט, נאלצו לדחות את מועד ההפצה לאקרנים בארה"ב ומעבר לים כדי להשיג את הסכום הדרוש לתקציב צילומי הסרט "האקולייזר" אשר כולל שחקנים כמו דנזל וושינגטון ("הטיסה") קלואי מורץ ("קיק-אס 2"), האלי בנט ("הרדיפה אחרי מולי הארטלי"), מרטון סוקאס ("בית החלומות") ומליסה לו ("אבדון"), שכעת עתיד להגיע אל בתי הקולנוע ב-26 בספטמבר 2014.

לאחר החדשות הדיי טובות, העיבוד לסדרה "האקולייזר" תוקצבה בכ-50 מיליון דולר כאשר מתוכם דנזל וושינגטון השתכר בכ-20 מיליון דולר, מה שמשאיר את ההפקה בתקציב של כ-30 מיליון דולר אשר נחשב לתקציב נמוך מאוד ובעיקר כשמנסים להפוך סדרה קלאסית לעיבוד קולנוע עם שלל שחקנים מוצלחים.

בכירים משני אולפני ההפצה מקווים כי הסרט יהיה מספיק טוב כדי שיהפוך לשובר קופות ואף יחזיר לכיסם את 50 מיליוני הדולרים שתיקצבו לסרט. בסך הכל, הישג כזה לא אמור להיות קשה עבור סוני פיקצ'רס ואולפני קולומביה אשר אחראים על הפצתם של "מגודלים 2" ו-"הדרדסים 2" העתידים להפציע בבתי הקולנוע בהמשך הקיץ.

ואם עסקינן בדנזל וושינגטון, השחקן שלא ממש הצליח לממש את הפוטנציאל בסרטו של רוברט זמקיס "הטיסה", עומד לכפר על כך בסרט הפעולה "אקדח כפול" בו מככב לצידו של מארק וולברג (שבקרוב מגיע ב"רווח וכאב") כשהשניים מגלמים סוכן מהיחידה ללוחמה בסמים וקצין בחיל הים אשר שודדים את כספם של ה-CIA, ארגון הריגול המודיעיני של ארצות הברית. אך עם זאת, השניים מגלים כי נפלו לתרמית אחת גדולה של ארגון פשע ידוע לשמצה. ונעבור לטריילר הדיי מרתק המלווה בחוש ההומור של מארק וולברג.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "האקולייזר" עם דנזל וושינגטון יגיע ב-2014
סרטים בקולנוע