צפו: וינס ווהן מגלה על 533 ילדיו

קולנוע
לפני כמספר שבועות פורסם טיזר קצרצר של סרט הקומדיה "השליח" בבימויו של קן סקוט, וכעת נחשף הטריילר המלא שבו וינס ווהן מגלה כי 533 ילדיו רוצים לגלות את זהותו.

צפו: וינס ווהן מגלה על 533 ילדיו
צפו: וינס ווהן מגלה על 533 ילדיו

סרט הקומדיה "סטארבק: תורם סדרתי" של הבמאי הקנדי קן סקוט שב-2011 הפך להצלחה אדירה במדינתו ואף השנה התאקלם יפה מאוד גם אצלנו, מגיע בגרסה האמיקאית. מי שמככב בתפקיד הראשי שאותו גילם הצרפתי פטריק הורא, הוא וינס ווהן שבימים אלו מככב לצד חברו שמכבר הימים, אוון וילסון בקומדיה החדשה "לדפוק התמחות". כמו כן, שמו של הסרט בגרסה האנגלית הוא "Delivery Man" או בתרגום חופשי "השליח" שלאחרונה שוחרר הטריילר המלא.

אז כמו בגרסה הצרפתית, גם בגרסה האמריקאית וינס ווהן מגלם את דמותו של דויד, אדם חסר אחראיות המקיים מערכת יחסים מאוד מורכבת עם אמה (קובי סמלדרס, "איך פגשתי את אמא") חברתו השוטרת. בכל מה שדויד נוגע מהר מאוד הופך לכישלון, עולמו מתהפך כשהוא שומע כי הוא אב ל-533 ילדים הרוצים לתבוע את זהותו. כאשר הוא מקבל את הרשומות של ילדיו, הוא יוצא לעזור להם אחד אחד כאילו היה המלאך השומר שלהם.

כמו כן, הטריילר החדש ארוך יותר מהטיזר הדיי קצר שפורסם לפני כמספר שבועות, בטריילר החדש יש הרבה סיטואציות קומיות שאליהן נכנס ווהן המנסה להכיר את ילדיו ואף לעשות משהו מועיל המתבטא בעזרה לילדיו מבלי שידעו במי מדובר. אומנם ישנם מספר קטעים המזכירים את הטריילר של "סטארבק: תורם סדרתי", אך כאן מדובר בסרט המאופיין בסגנון שונה מזה של המקורי.



הדבר השונה מסרטו המקורי של קן סקוט "סטארבק: תורם סדרתי", הוא ששם הורגש הדיאלוג הפנימי של הדמויות שהוחצנו ואף ייצגו עולם שונה מאוד המאופיין בדרמה, לעומת זאת, בסרטו החדש של סקוט "השליח", הוא מחצין את הפן היותר קומי ומראה את הסיפור מזווית קצת שונה כזאת שבאה לבדר את הצופים.

קן סקוט החליט לביים את הגרסה האמריקאית והחדשה מכיוון שניתנה לו הזדמנות שנייה לספר את הסיפור מזווית שונה מזו שכתב בפעם הראשונה בסרטו המקורי. על וינס ווהן אפשר לומר ללא ספק שהוא לא בדיוק נולד לגלם את התפקיד, אך עם זאת, הוא ידוע בשל מתיקותו ועדינותו שתכפר על כך.

הסרט "השליח" הופק על-ידי אולפי דרימוורקס ובוים על-ידי קן סקוט, כוכבי הסרט הם; וינס ווהן, כריס פראט, קובי סמלדרס וג'ק ריינור שעד לא מזמן לוהק לסרטו של מייקל ביי "רובטריקים 4". כמו כן, הסרט עתיד לעלות על מסכי הקולנוע בארץ ביום חמישי ה-10 באוקטובר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: וינס ווהן מגלה על 533 ילדיו
סרטים בקולנוע