הצצה ראשונה: "רובוטריקים 4" עולים שלב

קולנוע
מייקל ביי אשר חשף לפני כמספר שבועות מספר רכבים חדשים של הרובוטריקים, חשף לאחרונה שני קטעי וידאו של מאחורי הקלעים בהם רואים את רכבו של "אופטימוס פריים". כנסו וצפו שלא תפספסו.

הצצה ראשונה: "רובוטריקים 4" עולים שלב
הצצה ראשונה: "רובוטריקים 4" עולים שלב

בתחילת השבוע מייקל ביי החל את צילומי סצנות האקשן של ה"רובוטריקים 4" המהווה סיפתח לטרילוגיה חדשה, וכמו כן, בקטע הוידאו שנחשף לאחרונה, רואים את מנהיג הרובוטריקים "אופטימוס פריים" נוסע במורד כביש חקלאי הנמצא במדינת מישיגן שבארה"ב. כפי שתשימו לב, לאחר כמספר שניות מאז הפעלתו של קטע הוידאו, רכבו של "אופטימוס פריים" מאיץ את מהירותו כשבצידי הדרך מופעלים זיקוקים שככל הנראה מדמים את תקיפתם של "השקרניקים".



לעומת זאת, בקטע הוידאו השני רואים את "אופטימוס פריים" נוסע במהירות מופרזת כשאחריו נוסע רובוטריק חדש ששמו עדיין לא נחשף. אך ישנם שתי אפשרויות לזהותו של המשאית החדשה, על-פי הדווחים החדשים ייתכן ומדובר באויבו של "אופטימוס פריים", מוטור-מאסטר שגם רכבו מסוג משאית סמי-טריילר. אך עם זאת, ייתכן כי מדובר בסגנו של "אופטימוס פריים", "אולטרה-מגנוס&q uot; הזהה למראהו של "אופטימוס פריים". תחליטו אתם.



מלבד שני קטע הוידאו שנחשפו לאחרונה, מייקל ביי הפתיע את מעריציו באתרו הרשמי כאשר פירסם את השברולט קאמרו החדשה הלא הוא הרובוטריק "באמבלבי". אפשר לומר שמייקל ביי מתכנן הפתעה, רק לפני מספר שבועות ביי פירסם את רכב הספורט הקלאסי שברולט קמארו SS שתחת תמונתו כתב "באמבלבי החדש".



המשאית החדשה אשר נחשפה לפני כשבוע;



בימים אלו מייקל ביי עובד על צילומי ה"רובוטריקים 4" אשר בו יככבו מארק וולברג, ג'ק ריינור וניקולה פלץ. הסרט כאמור עתיד לעלות לאקרנים בבכורה עולמית ב-27 ליוני 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה ראשונה: "רובוטריקים 4" עולים שלב
סרטים בקולנוע