כריסטיאן בייל מוותר על "ליגת הצדק"

קולנוע
שחקו הקולנוע הבריטי המגלם את דמותו ההירואית של באטמן, אינו רוצה להכיר עוד בדמות העטלף שעתיד לככב בסרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק". אך זה לא הכל, לאחרונה גם שחקן בריטי נוסף סיפר שאף הוא אינו רוצה לככב באופן זמני בסרט המאגד את שלל גיבורי-העל המבססות על חוברות הקומיקס של DC.

כריסטיאן בייל מוותר על "ליגת הצדק"
כריסטיאן בייל מוותר על "ליגת הצדק"

אז לאחר ששובר הקופות של זאק סניידר "איש הפלדה" גרף למעלה מ-500 מיליוני דולרים ברחבי עולם, זה די ברור שהסרט "ליגת הצדק" ייצא לפועל, ובמיוחד לאחר שהנרי קאוויל החייה את הדמותו של סופרמן מהתרדמת שבה הייתה שרויה במשך שנים רבות. שכעת אנו יודעים בוודאות מי יגלם את דמותו של סופרמן ב"ליגת הצדק", אך עם זאת, בימים אלו יש לא מעט ספיקולציות לגבי עתידו של באטמן שנשאר בסימני שאלה רבים. לפני הקרנת הבכורה של "איש הפלדה" היו שמועות אינסופיות אשר טענו כי ג'וזף גורדון לויט יגלם את באטמן בסרט "ליגת הצדק". עם זאת, למרות שהשמועות לא אומתו, רבים תוהים אם עדיין יש סיכוי שכריסטיאן בייל ישוב לגלם את דמותו של באטמן.

לאחרונה המגזין האמריקאי "אנטרטיינמנט וויקלי" ערך ראיון עם כריסטיאן בייל על-מנת לשאול אותו מספר שאלות על המותחן החדש של סקוט קופר "מחוץ לכבשן" שאליו לוהק לאחרונה. עוד לפני שדיבר על המותחן החדש, השיחה גלשה לגבי עתידו של באטמן. וכמו שכבר ענה בעבר, השחקן הבריטי אישר כי סרטו של נולאן "עלייתו של האביר האפל" היה הסרט האחרון שבו כיכב כבאטמן ולא ישוב לעשות זאת בסרטם של האחים וורנר "ליגת צדק": "היה לנו מזל שעשינו טרילוגיה", סיפר בייל שנמאסו עליו השאלות הללו.



מה שבאמת מוזר בכל הסיפור הזה הוא שאולפני האחים וורנר וחברת הקומיקס DC לא פנו לכריסטיאן בייל אשר טען כי לא קיבל שיחת טלפון אחת מהם כדי לדסקס על עתידו של באטמן ב"ליגת הצדק". כמו כן, לאחר ש"איש הפלדה" זכה להצלחה הן בביקורות והן בקופות, האחים וורנר הבטיחו להוציא לפועל את "ליגת הצדק", אך עושה הרושם שכעת הם נתקלו בבעיה חדשה - ליהוקו של בייל לתפקידו של באטמן. "אני מצפה לראות מי השחקן הבא שיקח את התפקיד", סיפר בייל אשר בטוח בעצמו כי לא ישוב לגלם את באטמן.

עושה הרושם שכריסטופר נולאן וכריסטיאן בייל החליטו להמשיך לפרויקטים אחרים ולעזוב את עולמו של באטמן, אפשר לומר שטרילוגיית הסרטים של "האביר האפל" הייתה מדהימה ואף הייתה לו השפעה אדירה על עולם הקומיקס. כל שניתן לעשות הוא רק לקוות כי מי שיקבל את תפקידו של באטמן שלפחות יהיה מוכשר כמו בייל, דבר שבהחלט לא פשוט למצוא אחד כזה.

הפעם האחרונה שתראו את בייל כבאטמן



אגב, כריסטיאן בייל הוא לא השחקן היחידי המגלם דמות הירואית שאינו רוצה להשתתף ב"ליגת הצדק" או לפחות באופן זמני. בשבוע שעבר הנרי קאוויל המגלם את דמותו של קלארק קנט/ קאל-אל בסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה", סיפר כי הוא מקווה שהסרט "ליגת צדק" לא ייצא לפועל באופן מיידי מהסיבה שהוא וגם שחקנים אחרים לא יהיו מוכנים להשתתף בצילומי הסרט בזמן כה קצר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריסטיאן בייל מוותר על "ליגת הצדק"
סרטים בקולנוע