בתו של פירס ברונסון הלכה לעולמה

רכילות
עצוב נורא, 22 שנה לאחר שאיבד את אשתו הראשונה האריס קסנדרה לסרטן השחלות, בתו של פירס ברוסנן, שרלוט, הלכה לעולמה בסופ"ש האחרונה מאותה המחלה.

בתו של פירס ברונסון הלכה לעולמה
בתו של פירס ברונסון הלכה לעולמה

שלא יידע עוד צער, שחקן הקולנוע פירס ברוסנן הזכור היטב לכולנו כאחד השחקנים הטובים ביותר שגילמו את ג'יימס בונד, איבד את בתו שרלוט לאחר מאבק ממושך בן שלוש שנים בסרטן השחלות. השחקן בן ה-60 התראיין למגזין פיפל ("People") וסיפר בעצב: "ב -28 ביוני בשעה 2 בתי המתוקה שרלוט אמילי נפטרה לאחר שנכנעה לסרטן השחלות. היא הייתה מוקפת באהבתם של בעלה אלכס וילדיה איזבלה ולוקאס והאחיה כריסטופר ושון".

פירס ברוסנן עוד הוסיף, "שרלוט נלחמה בסרטן באומץ רב ועשתה זאת לאורך תקופה ארוכה שלא נשכח, איבדנו את הילדה היקרה והיפה שלנו, ואנחנו מתפללים בשבילה ומקווים שהתרופה למחלה העלובה הזו תהיה בהישג ידנו בקרוב, תודה לכולם על התנחומים מעומק ליבנו".

ברוסנן ובתו שרלוט



במותה שרלוט הייתה בת 41 והותריה מאחוריה את בעלה אלכס סמית', בתם המשותפת איזבלה בת ה-14, בנם בן לוקאס בן ה-8, בנוסף היא הותירה מאחוריה גם את אחיה כריסטופר ושון. כמו כן, גם אמה של שרלוט, האריס קסנדרה, הלכה לעולמה מאותה המחלה כאשר בשנת 1991 כשעוד הייתה נשואה לפירס ברוסנן שמאז מותה הוא עסק בקידום המודעות למחלת הסרטן.

שרלוט אומצה על ידי פירס ברוסנן בשנת 1986, כאשר אביה הביולוגי, דרמוט האריס, נפטר בפתאומיות. פירס נישא לאמה של שרלוט, האריס קסנדרה, בשנת 1980 והם נשארו יחד עד מותה הטרגי בשנת 1991. מאוחר יותר הוא נישא לעיתונאית אמריקאית קילי שיי סמית' בשנת 2001, ונולדו לו שני ילדים נוספים, אבל הוא תמיד היה קרוב לשארלוט, שון וכריסטופר בניו המשותפים מנישואיו לקסנדרה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בתו של פירס ברונסון הלכה לעולמה
סרטים בקולנוע