בבתי הקולנוע: "באטלשיפ"

קולנוע
האם "באטלשיפ" הינו עוד סרט מלחמה בדומה ל"פלישה עולמית: קרב לוס אנג'לס", או בעצם מדובר בסרט שיכול להפתיע אותנו?, המון שחקנים מוכרים כמו "ליאם ניסן" ("חטופה"), טיילור קיטש ("ג'ון קרטר") וכדי להוסיף מעט סקסיות לכרזת הסרט את לא אחרת מאשר "ריאנה" הזמרת, האומנם? תבחרו אתם.

בבתי הקולנוע: "באטלשיפ"
בבתי הקולנוע: "באטלשיפ"

הסרט בעצם מספר על צי של ספינות מלחמה הנאלצות לצאת לקרב עם צי של מקורות לא ידועים אשר מופיעים לפתע על מנת לגלות ולסכל את מטרות ההרס שבכוונתם לבצע.

רק מלבחון את העובדה שריאנה לוקחת חלק בפעם הראשונה על המסכים הגדולים בסרט שמשתתפים בו שחקנים יחסית די גדולים ולהכניס למשוואה את העובדה שהיא ככל הנראה כבר חתומה על שני סרטים נוספים ("הסוף של העולם" שמצולם ממש בימים אלה ושמועה לגבי "מהיר ועצבני 6") עושה הרושם שאנחנו מוכנים להמר שמדובר בסרט יחסית די טוב (מה שבטוח טוב יותר מאשר "פלישה עולמית").



נתון לא פחות חשוב הוא מי שנטל חלק בתפאורה לסרט "באטלשיפ" היא לא אחרת מאשר אחת מנושאות המטוסים של צבא חיל הים ברשות ארה"ב ואף חיילים שמתפקדים על הסיפון בשירות צבא ארה"ב אף הם נטלו חלק בסרט.

ובינתיים ממש בימים אלה, שחקן נוסף שמשחק ב"באטלשיפ" העונה לשם ליאם ניסן נמצא בהכנות לצילום הסרט "חטופה 2" בסרטו הרביעי לשנת 2012, איש המבוגר יחסית ממשיך את הצלחתו המדהימה בגיל הכל כך מבוגר וגם הוא בדומה לריאנה (שרק התחילה) כבר חתום לסרטים בשנת 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בבתי הקולנוע: "באטלשיפ"
סרטים בקולנוע