מותחן האימה "חיים בצל הסיוט" זוכה לחידוש

קולנוע
לאחרונה לא מעט סרטי אימה זוכים לחידוש בעקבות האולפנים בהוליווד שאיבדו את פרי יצירתם, הסרט הבא המצטרך לרשימה הוא "חיים בצל הסיוט", סרטו של אדריאן ליין משנת 1990.

מותחן האימה "חיים בצל הסיוט" זוכה לחידוש
מותחן האימה "חיים בצל הסיוט" זוכה לחידוש

קשה להחליט אם להוליווד נגמרו הרעיונות לסרטי קולנוע המבוססים על "מקרים אמיתיים", או שבעצם, האולפנים השונים מחליטים לבחון את הגבולות האפשריים באמצעות קהל הצופים שיבחר לשלם עבורו. אחת הדוגמאות לכך הוא סרטו של בריאן דה פלמה, "קארי" אשר מבוסס על ספרו של סטיבן קינג. בשל העלילה והאפקטים המדהימים, הסרט זכה לשבחים רבים, וכך עד לפני שנה אולפני מטרו גולדווין מאייר (MGM) החליטו שהגיע הזמן לעשות חידוש לסרט שיגיע באוקטובר הקרוב.

לאחרונה זה קרה שוב עם מותחן האימה "פולטרגייסט" ; (1982) שלאחרונה דווח כי אולפני מטרו גולדווין מאייר החלו בתהליך פיתוח הגרסה המחודשת לסרט. כן, MGM מאוד מתלהבים מחידושים. ולרשימת החידושים נוסף גם סרטו של אדריאן ליין "חיים בצל הסיוט".

על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר", חברת ההפקה "LD Entertainment" העומדת מאחורי הפקת סרטי אימה כמו "סלע שחור" ו-"האספן 2: האוסף", תממן ואף תפיק את הגרסה המחודשת ל"חיים בצל הסיוט". התסריטאי ג'ף בולר יכתוב את התסריט בהתבסס על הטיוטה הראשונית שכתב ג'ייק ווייד וול ("כשזר מתקשר"). כמו כן, ג'ף בולר ידוע בעיקר בזכות כתיבת תסריט סרט האימה "הלילה ברכבת התחתית" המבוסס על סיפור קצר מאת קלייב בארקר.

טים רובינס כג'ייקוב סינגר באחד מסיוטיו



הסרט "חיים בצל הסיוט" אשר בוים על-ידי אדריאן לין, מגולל את סיפורו של ג'ייקוב סינגר (בגילומו של טים רובינס) הסובל מטראומה לאחר שלחם במלחמת וייטנאם, אותה טראומה שממנה לרוב התפתחו סיוטים חוזרים ונשנים והזיות מהמלחמה. ג'ייקוב משוכנע כי בעת שירותו הצבאי נעשו עליו ניסויים רבים, ובעקבות המצב, הוא מנסה לרדת לעומק השורש, אלא שמקום למצוא את הבעיה, הסיוט הולך וגדל.

מדובר בסרט אימה קלאסי משנות ה-90 מצמרר ואף מחריד בעקבות אותן הסצנות ההזויות שלפעמים גורמות לצופי הסרט לחשוב פעמיים האם היה כדאי לצפות בו לבד. עלילת הסרט מאוד חכמה, כבדה, ויותר מכל הזויה. מומלץ לצפות בסרט לבד וצריך הרבה סבלנות. זהו סרט שאפשר להשכיל ממנו הרבה דברים והוא בעיקר ראוי להערכה רבה על התסריט החכם והשנון.



חברת ההפקה "LD Entertainment" לא מתכוונים להפיק את העלילה באותם השלבים אם כי בצורה קצת שונה, כזאת שתחלוק כבוד לסרטו המקורי של אדריאן ליין. הם החליטו זאת כיוון שבמידה מסויימת האולפנים לא רוצים להרוס את הסרט המקורי במידה והחידוש יהיה לכישלון, או באותה המידה אם הסרט יהפוך להצלחה, הוא לא יתעלה על המקור.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מותחן האימה "חיים בצל הסיוט" זוכה לחידוש
סרטים בקולנוע