סופית - הושלמו צילומי "ההוביט"

קולנוע
בסופ"ש האחרון הבמאי פיטר ג'קסון הכריז רשמית על סיום השלמת הצילומים לסרטי ההוביט שעשה זאת באמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלו כאשר נפרד מאיאן מק'לן ואורלנדו בלום שגילמו את תפקידי גנדלף ולגולאס בהתאמה בפעם האחרונה.

סופית - הושלמו צילומי "ההוביט"
סופית - הושלמו צילומי "ההוביט"

בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו הבמאי הניו זילנדי פיטר ג'קסון, בן ה-51, כתב ביום שישי האחרון: "לפני שניות סיימנו את הצילום האחרון עם גנדלף. סופו של מסע מופלא שהחל ב-1999. אני חש עצב רב ברגעים אלו". וכך, לאחר 14 שנה, איאן מק'קלן השלים את צילום הסצנה האחרונה שלו כגנדלף, בסרט "ההוביט: לשם ובחזרה", כשבבת אחת עבדו צוות השחקנים בחודשים האחרונים על צילומי הסרט "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ו"ההוביט: לשם ובחזרה".

גנדלף, הפרידה



סר איאן סיים את מסעו האחרון אל הארץ התיכונה, חודשים מספר לפני ש"ההוביט: מסע בלתי צפוי" יצא לאקרנים איאן חשף כי התרגש מאוד בעת צילומי הסרט וכי נהנה מאוד. אגב, פיטר ג'קסון הצהיר כי גם אוונג'לין לילי השלימה את צילומי הסצנות שלה בסרט, ועבורה - יותר מכל שאר השחקנים - המסע אל הארץ התיכונה היה הקצר מכולם, וזאת מאחר והצטרפה לצוות רק לאחרונה.

עם זה לא די, פיטר ג'קסון העלה לחשבון הפייסבוק והיוטיוב שלו את סרטון הפרידה המקוצר שלו מאורלנדו בלום, שאף הוא סיים את מסעו בארץ התיכונה לאחר שהשלים את הסצנות בכיכובו בסרט "ההוביט: לשם ובחזרה". פיטר ג'קסון עצמו חשף כי הסצנה שצולמה הינה חלק מסצנת קרב גדולה, ככל הנראה קרב חמשת הצבאות, שבו לגולאס נלחם לצד אביו, אותו מגלם לי פייס, שלמעשה הוא צעיר יותר מאורלנדו בלום עצמו.

אורלנדו, אוונג'לין ולי מבלים על הסט...



וכך כתב פיטר ג'קסון כשהעלה את סרטון הפרידה שלו מאורלנדו: "יום לאחר שנפרדתי מגנדלף וטאוריאל, הגיע הזמן להיפרד מלגולאס. איזה יום נפלא זה היה, עם אורלנדו שנאבק באורקים רציניים במשך 12 שעות צילום - חלק מקרב חמשת הצבאות עבור סרט הוביט השלישי. כשסופסוף הגענו לסוף היום, נפרדנו מאורלנדו, עם כמה בירות... ולא יכולנו שלא לעשות את זה!".

ביי ביי אורלנדו!



בנתיים, השחקנים לי פייס, אוונג'לין לילי ואורלנדו בלום הספיקו להצטלם לצילומי שער המגזין אמפייר שיצא לחנויות באחרונה, בו נחשף מידע על מהדורת ה-DVD והבלו-ריי המורחבת של "ההוביט: מסע בלתי צפוי". בראיון למגזין אמר פיטר ג'קסון: "אנחנו מבטיחים יותר בדיחות גמדים, הרבה מהוביטון ויותר מעיר הגובלינים וכמה דברים בגרסה המורחבת שייקשרו ישירות לסרט השני כמו דמותו של גיריון שהגן על העיר דייל תוך שימוש בחצים שחורים נגד סמאוג..."

פיטר ג'קסון חושף מה מחכה לנו במהדורה המורחבת של "ההוביט: מסע בלתי צפוי"



בנוסף, אנדי סרקיס וג'יימס נסביט (המגלם את בופור הגמד) התראיינו ואמרו כי הם מצפים מאוד לגרסה המורחבת מסיבות שונות, מתברר כי ילדיו של אנדי סרקיס השתתפו בצילומי הסרט כילדים הוביטים ונבסיט עצמו שר שיר משלו במעונו של בילבו באגינס. דיווח חיובי נוסף הקשור לסרט כולל את זכייתו של דן הנאה מצוות ההפקה בפרס הסאטורן של האקדמיה לסרטי אימה, מד"ב ופנטזיה בקטגוריית עיצוב ההפקה הטוב ביותר.

ההוביט: מפלתו של סמאוג - טריילר ראשון:



"ההוביט מסע בלתי צפוי" שיצא בנובמבר 2012 הכניס למעלה ממיליארד דולרים והמהדורה המורחבת של הבלו-ריי וה-DVD צפויה לצאת באוקטובר הקרוב, "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ייצא בדצמבר 2013 והסרט האחרון "ההוביט: לשם ובחזרה" צפוי לצאת בנובמבר 2014. הסרטים ימשיכו לגולל את קורות הרפתקאותיו של בילבו באגינס בחברת הגמדים וגנדלף הקוסם. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו ממתינים בקוצר רוח! מאחר וג'קסון לא יחזור לצלם את הארץ התיכונה, ונותר לתהות: מה הלאה ומה מחכה לנו ב"ההוביט: מפלתו של סמאוג"?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סופית - הושלמו צילומי "ההוביט"
סרטים בקולנוע