האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס מפרקים את החבילה

קולנוע
אולפני האחים וורנר ואולפני לג'נדרי פיקצ'רס החליטו לסיים שותפות בת 8 שנים של הצלחה והרבה שוברי קופות שבעיקר הכניסו לכיסם עד כה רווחים בסך 8 ביליון דולרים.

האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס מפרקים את החבילה
האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס מפרקים את החבילה

אולפני האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס החליטו לפרק את החבילה לאחר 8 שנים של שיתוף פעולה כה מוצלח המלווה בהרבה שוברי קופות רווחיים שהפכו אותם לאולפנים מאוד עשירים ואף הבודדים שלקחו חלק בהפקת סרטים רבים שהיו להצלחות לא מבוטלות. כמו כן, לראשונה האולפנים החלו את שיתוף הפעולה בשנת 2005 כאשר הפיקו את סרטו של כריסטופר נולאן "באטמן מתחיל" אשר זכה להצלחה אדירה שאחריה הביאה לטרילוגיה איכותית מקודמיה. בין היתר, הם גם היו אחראים על הפקת שובר הקופות "התחלה" שגם הוא בויים על-ידי נולאן. כמו כן, בין שוברי הקופות הנוספים שאולפני וורנר ולג'נדרי הפיקו במשותף היו; "300", סרטי "ההנגאובר" למיניהם והלהיט של הקיץ "איש הפלדה" אשר בימים אלו מככב בטבלת שוברי הקופות עם רווחים בסך 400 מיליוני דולרים. זה אומנם לא ידוע לכולם, אבל שותפות זו נחשבת לריווחית ולפוריה ביותר בתעשייה ההוליוודית ובעיקר בשל 8 ביליון הדולרים שאותם הרוויחו האולפנים בחסד.

על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר", משא ומתן לחידוש החוזה בין אולפני האחים וורנר ללג'נדרי פיקצ'רס בוטל עקב מחלוקות בין השניים, וכעת האפשרות השנייה של לג'נדרי פיקצ'רס היא לחבור לאחד מהאולפנים השונים בתעשייה והתחיל לעבוד נמרצות על הפרוייקטים הבאים. כאמור, הפרטים על השיחות בין האולפנים לא נחשפו ואף סרבו להגיב לאתר החדשות "The Trade" אשר ביקש את תגובתם. על-פי מקורות שונים ולא מאומתים, אחד הסיבות לפירוק השותפות היא שמנכ"ל לג'נדרי פיקצ'רס, תומאס טול התעסק בענייני הכספים ופחות בהפקות הסרטים.

הכל התחיל עם "באטמן מתחיל" של נולאן



בעוד שאולפני האחים וורנר בימים אלו מחפשים אחר עסקאות עסיסיות עם האולפנים השונים בהוליווד, גם לג'נדרי פיקצ'רס החלו בחיפוש אחרי שותפים חדשים, רק לאחרונה מנכ"ל האולפנים, תומאס טול נפגש עם אולפנים פחות מוכרים, אך בשבילם המועמדים הסבירים ביותר לשיתוף פעולה הם אולפני יוניברסל וסוני פיקצ'רס. עם זאת, "ההוליווד ריפורטר" דיווח כי לג'נדרי פיקצ'רס עושים את דרכם גם לטלוויזיה ואחד המועמדים לשיתוף פעולה היא רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC האחראית על הפקת סדרות איכותיות כגון: "קומיוניטי", "30 רוק" ו-"חניבעל".

למרות שצמד האולפנים לא חידשו את החוזה ביניהם ואף לא מתכוונים לעשות זאת בעתיד, בעוד כחודש ימים הם יפיצו אל בתי הקולנוע את סרטו החדש של גיירמו דל טורו "פסיפיק רים" העוקב אחר מפלצות ענק הבוקעות ממעמקי האוקיאנוס ומאיימות על עתידה של האנושות. ובנוסף, בשנה הבאה הם יפיצו אל בתי הקולנוע את סרטו של נועם מורו "300: עלייתה של האימפריה" ונוסף לכל זה, בימים אלו הם עובדים על הפקת הרימייק לסרט "גודזילה" שגם הוא יגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה.

סוגרים מעגל עם הספרטנים



זה אולי נראה כמו נפילה משמעותית עבור אולפני האחים וורנר, אבל זה ממש לא ככה, על- פי האתר "The Trade", בעקבות הצלחתו של "איש הפלדה" המבוסס על סרטי סופרמן לדורותיהם, האולפנים רוצים לשתף פעולה עם חברת הקומיקס DC כי הם רוצים לזכות בעוד הרבה רווחים שזה מתבטא בהפקת סרטים המבוססים על ספרי הקומיקס DC. גם אולפני לג'נדרי פיקצ'רס לא פראיירים, בימים אלו הם בעיצומו של עיבוד קולנועי למשחק המחשב "וורקראפט" (Warcraft) שאותו יביים דאנקן ג'ונס ("קוד מקור") אשר נשכר לתפקיד הבמאי בחודש ינואר השנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האחים וורנר ולג'נדרי פיקצ'רס מפרקים את החבילה
סרטים בקולנוע