החייזרים חוזרים בלי וויל סמית'

קולנוע
לאחרונה פורסם מועד הבכורה העולמית לסרט ההמשך "היום השלישי 2" שאליו חוזרים החייזרים להשמיד את העולם, אך הפעם מישהו אחר יצטרך לתפוס את המושכות כי וויל סמית' אינו חוזר להילחם בחייזרים.

החייזרים חוזרים בלי וויל סמית'
החייזרים חוזרים בלי וויל סמית'

לפני כמספר חודשים דווח כי רונלד אמריך, במאי הסרט "היום השלישי" אשר יצא לאקרנים לפני כ-17 שנה, החל את עבודתו על סרט ההמשך "היום השלישי 2". נוסף לכך, אושר כי מרבית כוכבי הסרט המקורי יופיעו על המסך הגדול מלבד וויל סמית' אשר העלה לא מעט ספקולציות בנוגע לתפקידו בסרט.

בסופ"ש האחרון דווח כי אולפני פוקס המאה ה-20 פרסמו את תאריך הקרנת הבכורה הבינלאומי של הסרט השני אשר נקבע ל-3 ביולי 2015. באשר לוויל סמית', הוא לא יוכל להציל את העולם מפלישת החייזרים. סמית', שהיה טייס הקרב שהציל את העולם מפני השמדתו, לא יחזור לתפקידו בסרט ההמשך כי הוא יקר מדי, כך סיפר אמריך: "וויל סמית' לא יחזור לתפקידו בגלל שהוא יקר מדי, הוא גם שם גדול מדי", סיפר אמריך בראיון למגזין "קומפלקס". "זה יהיה יותר מדי".

יקר גם לצבא



בניגוד לוויל סמית', השחקן ביל פולמן יחזור לסרט ההמשך כנשיא ארה"ב לשעבר, שלאחרונה סיפר כי הוא מאוד מרוצה מהתסריט החדש: "הדמות שלי לא מבוגרת והעלילה מאוד מעניינת לגבי מה שהתרחש בין הסרט הראשון לשני". בנוסף, אושרו חזרתם של ג'ף גולדבלום, ויויקה א. פוקס והארי קוניק ג'וניור.

כזכור, הסרט "היום השלישי" התמקד בטייס הקרב סטיב הילר (וויל סמית') ומהנדס אלקטרוניקה (ג'ף גולדבלום) אשר חברו יחד כדי להציל את עתיד האנושות מתקיפת החייזרים. כמו כן, הסרט הוקרן (בארה"ב) ביום העצמאות וזכה להצלחה רבה שבעקבותיה הסרט הפך לאחד משוברי הקופות בכל הזמנים עם רווחים בסך 817 מיליוני דולרים ברחבי העולם.



כמו כן, ביום חמישי הקרוב יעלה למסכים סרטו החדש של רונלד אמריך "וושינגטון על הכוונת" בכיכובם של ג'יימי פוקס המגלם את נשיא ארצות הברית אשר לוקח את בתו הקטנה לסיור בבית הלבן,בדיוק באותו היום שכוח צבאי חמוש משתלט על המבנה, גם צ'אנינג טייטום מככב בסרט בתור שוטר שחלומו היה להיות סוכן חשאי בבית הלבן וזוכה לטעום מהחלום בחלקו כאשר נחלץ לעזרתו של הנשיא.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על החייזרים חוזרים בלי וויל סמית'
סרטים בקולנוע