ג'ייסון סטיית'ם הוא הנבל?

קולנוע
סרטו של ג'סטין לין "מהיר ועצבני 6" השאיר אותנו במתח עד לרגע זה, וג'ייסון סטיית'ם המקדם בימים אלו את סרטו "הגאולה", חשף מספר דברים לגבי תפקידו וייתכן כי ישנה עוד תפנית בעלילה, אז מה באמת מחכה לנו ב"מהיר ועצבני 7"?

ג'ייסון סטיית'ם הוא הנבל?
ג'ייסון סטיית'ם הוא הנבל?

קיץ 2013 הוא ללא ספק הקיץ הטוב ביותר בעשור האחרון, הוא הביא עימו המון רכילות על סלבריטאיות שופעות אשר חשפו בפנינו טופלס לוהט ובמקרים בודדים גם הכל, אך הדבר היותר טוב שקרה בקיץ הזה הוא הסרטים הטובים שהגיעו אלינו מעבר לים. את הקיץ פתחנו עם סרטו של סם ריימי "ארץ אוז" הנפלא, והמשיך עם "מהיר ועצבני 6" שהפתיעה את הצופים ומעריצי סדרת סרטי האקשן בפרט. וכמובן סרטו של זאק סנייד "איש הפלדה" שעלה לאקרנים שהרעיד את כל בתי הקולנוע ברחבי העולם כאשר רבים מהמעריצים אשר גדלו על דמותו האהובה של סופרמן, נהרו אל בתי הקולנוע בהמוניהם. אך עם כל הכבוד ל-"איש הפלדה", הסרט שהשאיר סקרנות יתרה בקרב הצופים היה "מהיר ועצבני 6".

לא כולם יסכימו, אך אם נכנס לעובי הקורה, הסרט שהשאיר אותנו עם הרבה מתח וצפיות היה זה "מהיר ועצבני 6" אשר החזיר אותנו מעט אל "מהיר ועצבני: טוקיו דריפט" לשם חזר האן (סונג קאנג) להתחרות ברחובותיה היפים של טוקיו כמו בימים הטובים... עד שאיאן (ג'ייסון סטיית'ם) התנגש בו חזית והרג אותו.

בעקבות הסוף המפתיע, הוחלט כי סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7" יחל את הפקתו עוד השנה כאשר הצילומים צפויים להיערך בסוף הקיץ כשבתפקיד הבמאי ג'יימס וואן ("הרוע שבפנים"). כמו כן, בימים אלו ג'ייסון סטיית'ם מקדם את סרטו החדש "הגאולה", ובראיון שנערך לאחרונה הוא החליט לחשוף במעט על מה שהולך להיות ב"מהיר ועצבני 7". נסו לקרוא בין השורות כי דבריו של סטיית'ם מטעים: "אנשים חושבים שאני הולך לשחק את האיש הרע, הם חושבים שאני הנבל בסרט, אבל הם לא באמת יודעים מה באמת הולך לקרות, ואני חושב שיש בזה משהו מרגש". סיפר סטיית'ם לאחר חדשות הבידור "Entertainment Weekly".

האיש הרע? או שיש עוד תפנית בעלילה?



את הופעתו של סטיית'ם לדקות אחדות בסוף הסרט "מהיר ועצבני 6" ראינו לפני כחודש ימים מאז הקרנת הבכורה של הסרט, וכפי שהוקרנה הסצנה האחרונה, באופן הגיוני כאשר מישהו הורג את אחד ה"גיבורים" הראשיים בסרט. הוא אוטומטית הופך לאיש הרע. אם חושבים על זה, סטיית'ם בוודאות ירש את תפקיד הנבל, כך לפחות דעתינו, אך עם זאת, אין זה אומר שהוא לא יכול להשתעשע עם מעריצי סדרת הסרטים.

כמו כן, בנוסף לראיון סטיית'ם סיפר על חיבתו לזיכיון "מהיר ועצבני", וזה גם הגיוני, הרי הוא אחד מהחברה הטובים שאוהב לצפות מהצד במכוניות מתפוצצות, אבל לא שהוא זה העושה את העבודה השחורה; "התפקיד שניתן לי היה מאוד כיף, ולגבי הסרט אין שום דבר טוב יותר מאשר לצפות במכוניות מהירות מהסוג הזה. אף פעם לא ראיתי משהו שבאמת משתווה לזה", סיפר סטיית'ם והוסיף, "וין [דיזל] ממש נהדר והשאר גם כן".

בעוד ש"מהיר ועצבני 7" יכנס לתהליך ייצור בקיץ הקרוב, לא ממש ידוע מי מחברי הצוות ישוב לככב בסרט השביעי מלבד וין דיזל (שהבטיח כי הסרט השביעי והאחרון הולך להיות פיצוץ), פול ווקר וג'ייסון סטיית'ם. ואם כבר הזכרנו את סרטו החדש של ג'ייסון סטיית'ם, אז הנה הטריילר החדש לסרט הפעולה "הגאולה";

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ייסון סטיית'ם הוא הנבל?
סרטים בקולנוע