מארק סטרונג יגלם את לקס לות'ור?

קולנוע
על פי מקורות שונים המגיעים מאולפני האחים וורנר וחטיבת הבידור של DC קומיקס, נראה כי שחקן בריטי נוסף ייקח חלק באתחול של אגדת סופרמן: מארק סטרונג מועמד לתפקיד לקס לות'ור בסרט ההמשך של "איש הפלדה".

מארק סטרונג יגלם את לקס לות'ור?
מארק סטרונג יגלם את לקס לות'ור?

לדברי מקור בחטיבת הבידור של DC קומיקס נראה שזאק סניידר להוט ללהק את השחקן מארק סטרונג לתפקיד הנבל הראשי בסרט "איש הפלדה 2", בתפקיד לקס לות'ור. זאת אף שמארק סטרונג הופיע בסרט אחר מבית היוצר של DC קומיקס בתפקיד סינסטרו בסרט "גרין לנטרן". האם הוא יצליח יותר לצידו של הנרי קאוויל?

בניין תאגיד לקס קורפ כפי שמופיע ב"איש הפלדה":



עד כה את לקס לות'ור גילמו מייקל רוזנבאום ומק'נזי גריי (בסדרת הטלוויזיה "סמולוויל") שאף גילם את ג'קס-אור בסרט "איש הפלדה", קווין ספייסי הנהדר ב"סופרמן חוזר", ג'ון שיה בסדרת הטלוויזיה "לויס וקלארק: הרפתקאותיו החדשות של סופרמן", וג'ין הקמן בסדרת סרטי "סופרמן" המיתולוגית בכיכובו של כריסטופר ריב.

לאחר ש"איש הפלדה" הצליח לכסות על ההוצאות כבר לאחר שבוע שהגיע לסך הכנסות כולל של כ-400 מיליון דולר, אולפני האחים וורנר החליטו לא לחכות יותר מדי ולהצהיר על הפקת סרט המשך. גם הבמאי זאק סניידר וגם הנרי קאוויל המגלם את סופרמן הכריזו כי יעבדו על סרט סופרמן נוסף לפני שיוכלו להתפנות להפיק את "ליגת הצדק".

קווין ספייסי כלקס לות'ור, מתוך הסרט "סופרמן חוזר":



נוסף לכך, נשיא חטיבת הסרטים של האחים וורנר עד לאחרונה, ג'ף רובינוב שעזב, היה תומך נלהב בסרטי הקומיקס של DC והצהיר כי אולפני האחים וורנר ישמחו לעמוד מאחורי פיתוח הייקום הקולנועי של DC קומיקס, לאחר צאת "איש הפלדה" לאקרנים. מקור מאולפני האחים וורנר אף אישר כי צילומי סרט ההמשך יחלו בשנה הבאה, כאשר בינתיים מארק סטרונג הינו מועמד מוביל לגלם את הנבל המיתולוגי של סופרמן, לקס לותו'ר, כשעבודת הליהוק צפויה לצאת לדרך בספטמבר-אוקטובר הקרובים.

בינתיים ידוע בוודאות כי דייוויד גוייר יכתוב את התסריט לסרט ההמשך, בעוד כריסטופר נולאן יתמקד פחות בהפקה ויתמקד יותר בלביים את סרטו "בין הכוכבים" הצפוי לצאת בדצמבר 2014. אם כי כריסטופר נולאן הודיע כי ישמח לייעץ בנוגע לתסריט וסביר יותר כי יבקש מאחיו ג'ונתן נולאן לסייע לגוייר בכתיבת התסריט. בנוסף, דייוויד גוייר חתום על חוזה גם לכתיבת התסריט עבור "ליגת הצדק".

הנרי קאוויל כאיש הפלדה:



בינתיים מגיעים דיווחים על כך ש"איש הפלדה" ממשיך לצבור הכנסות מכל העולם וניצב בראש טבלת שוברי הקופות מסביב לעולם אף שבטבלת שוברי הקופות בארצות הברית הסרט ירד למקום השלישי כשהוא מפנה מקום ל"בית הספר למפלצות" שגרף 82 מיליון דולר, "מלחמת העולם Z" שגרף 66 מיליון ו"איש הפלדה" שהכניס 41 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו בארצות הברית לבדה.

הסרט זכה להצלחה רבה במזרח אסיה וגרף כ-26 מיליון דולר בסין, והכניס מסביב כ-90 מיליון דולר כשהוא זוכה להצלחה רבה בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, רוסיה וכאמור בסין.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק סטרונג יגלם את לקס לות'ור?
סרטים בקולנוע