וויליאם פיצנר בתפקידו של שרדר

קולנוע
אז לאחר שמייגן פוקס לוהקה לתפקידה של אפריל אוניל, על-פי דיווחי האתר "הדדליין" וויליאם פיצנר שלוהק בתחילת החודש לחידוש של "צבי הנינג'ה", יגלם את תפקיד הנבל הלא הוא שרדר.

וויליאם פיצנר בתפקידו של שרדר
וויליאם פיצנר בתפקידו של שרדר

בחודש שעבר דווח כי השחקן וויליאם פיצנר לוהק לסרטו של מייקל ביי "צבי הנינג'ה" ללא כל כוונה לחשוף את הדמות שאותה יגלם, באותו הזמן היו כמה ספקולציות כי פיצנר יגלם את בקסטר סטוקמן (מדען מטורף ומרושע העוזר לשרדר להילחם בצבים) או אפילו את קייסי ג'ונס (הפועל למען הצדק ועוטה את פניו עם מסכת הוקי), אבל ללא ספק התאוריה היותר ריאליסטית הייתה שהוא יגלם את אויבם הקשוח של צבי הנינג'ה, שרדר. וכעת מתברר לנכון כי על-פי דיווח "ההוליווד ריפורטר" פיצנר יגלם את שרדר.

בראיון לאתר החדשות ה"אפינגטון פוסט קנדה", פיצנר אישר את הספקולציות לפיהן הוא יגלם את דמותו של שרדר: "אגלם את דמותו של שרדר", סיפר בראיון והוסיף, "זה מאוד מגניב, זה אחד מאותם הדברים ששאלתי את עצמי באמת? תן לי לחשוב על זה לרגע, ואז אמרתי לעצמי כן בסדר, זה נשמע כמו מסע חדש, אני שמח מאוד שהדברים הסתדרו, אני יותר שמח שאגלם את שרדר".

הסרט "צבי הנינג'ה" בהפקתו של מייקל ביי שלאחרונה הודיע כי קיבל לידיו את זיכיון סדרת משחקי הפעולה של יוביסופט, "גוסט רייקון". האולפנים אשר יפיקו את הסרט הראשון בסדרה הם Ubisoft Motion Pictures ואולפני האחים וורנר שהחליטו לשכור את שירותיו של ביי לאור ההצלחה של זיכיון "רובוטריקים" ;.

כמו כן, את הסרט "צבי הנינג'ה יפיק מייקל ביי כשבתפקיד הבמאי ג'ונתן ליבסמן אשר ביים את הסרט "זעם הטיטאנים" שיצא בשנה שעברה. כוכבי הסרט הם; אלן ריטצ'סון ("סמולוויל"), נואל פישר ("דמדומים 4: שחר מפציע - חלק 2"), ג'רמני האוורד ("בית מלון לכלבים") ופיט פלוזק אשר יככבו כארבעת הצבים; רפאל, מיכאלאנג'לו, דונטלו ולאונרדו. מייגן פוקס היפייפיה תככב כאפריל אוניל ולצידה וויל ארנט המגלם את ורנון פאנוויק (צלם בצוות השידור של ערוץ 6 שעובד לצידה של אפריל אוניל). והאחרון חביב דני וודברן ("מראה מראה - הסיפור האמיתי") יגלם את מאסטר ספלינטר. ההפקה כבר יצאה לדרך, וכפי שתצפו בתמונות הבאות, הם הספיקו לא מעט.











בנוסף לתפקיד הנבל ב"צבי הנינג'ה", ויליאם פיצנר יככב כנבל בעוד שתי סרטים הצפויים להגיע אל בתי הקולנוע בחודשיים הקרובים; "הפרש הבודד" בו מגלם את הנבל בוץ' קאוונדיש - פורע חוק ומנהיגם של כנופיה חסרת גבולות. ובסרטו של ניל בלומקאמפ "אליסיום" בו פיצנר יגלם את ג'ון קרליל אשר אחראי על מערך ההגנה של אליוסיום.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויליאם פיצנר בתפקידו של שרדר
סרטים בקולנוע