המורה הרעה חוזרת!

קולנוע
ג'ייק קסדן אשר ביים את הסרט "מורה רעה" אשר נחל לכישלון, בקרוב יפיק את סרט המשך "מורה רעה 2" כאשר לא ידוע אם קמרון דיאז תחזור לתפקיד המורה הבוטה, אך עם זאת, בקרוב היא תכפר על הכישלון בקומדיה החדשה "האישה האחרת" הצפוי להגיע ב-2014.

המורה הרעה חוזרת!
המורה הרעה חוזרת!

חדשות רעות! הסרט "מורה רעה" הזכור כסרט רע בכיכובה של קמרון דיאז חוזר (לצערנו) בסרט ההמשך "מורה רעה 2". על-פי "הדדליין", "קולומביה פיקצ'רס" הודיעו באופן רשמי כי בקרוב תחל הפקת סרט ההמשך "מורה רעה 2" בבימויו של ג'ייק קסדן אשר היה אחראי על בימוי הסרט הראשון. את התסריט יכתוב ג'סטין מאלן אשר חדש בתחום (רק במקרה?), הדבר אשר מוכיח כי האולפנים רוצים לעשות עוד כסף על הצופים ורק בגלל שהסרט זכה להצלחה (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בקופות כאשר גרף כ-216 מיליוני דולרים.

יש לציין כי אלו לא החדשות הרעות היחידות, הסרט הזניח הזה עומד להפוך גם לסדרת טלוויזיה, כן כן שמעתם נכון, רשת הטלוויזיה CBS רכשה את הזכויות להפקת הסדרה "מורה רעה" אשר תעלה לשידור בסתיו הקרוב. למזלנו, לא נראה את קמרון דיאז בסדרה, אלא את השחקנית ארי גריינור ("אמא מלווה") ולצידה יככבו שרה גילברט ("אומה"), קריסטין דיוויס ("סקס והעיר הגדולה") וריאן הנסן ("לכסח ת'בית").

מורה רעה אמרתם?



הסרט "מורה רעה" גולל את סיפורה של אליזבת' אלסי (קמרון דיאז), מורה בעלת פה מלוכלך החוזרת ללמד בחטיבת ביניים וזאת לאחר שארוסה העשיר זרק אותה כי גילה שהיא מעוניינת רק בכספו. לאחר שהיא חוזרת למקו השנוא עליה; בית הספר, היא "נמשכת" לאחד מעמיתיה לחדר המורים. מה שאומר שהיא תעשה הכל כדי לזכות בליבו של המורה עשיר במיוחד, וגם אם זה מצריך ממנה להגדיל את החזה. או במילים אחרות כישלון מוחלט וזה בעיקר בשל האלמנטים שבלטו בסרט; הבוטות הרבה, חיבתה לסמים, הדבר עיקרי שהוא הכסף וכמובן אקטים לא מוסריים שבאמצעותם היא ניסתה לשיגה את מבוקשה.

אבל זה בסדר, אחת הסיבות שהיא לקחה עליה את התפקיד הוא בגלל שהיא אחת מכוכבות הקולנוע הגדולות של שנות ה-90 שבשנים האחרונות מנסה כל תפקיד כדי לכבוש את ליבנו בתקווה שזה יחזיר את הקריירה המפוארת שהייתה לה. כמו שאתם יודעים לסדרה היא לא תחזור, לסרט ההמשך הסיכויים שהיא כן תחזור, אבל לא זה מה שיחזיר אותה אל המסלול. אלא התפקיד בסרט "האישה האחרת" בו היא מגלמת אישה רווקה המגלה כי האיש שאיתו היא יוצאת (ניקולאי קוסטר-וולדו, "מאמה") הוא נשוי, וכדי לנקום בו היא וחברותיה הסקסיות ילמדו אותו לקח שלעולם לא ישכח. לצידה יככבו לזלי מאן, ניקי מינאז' וקייט אפטון שבטוח תגנוב את כל ההצגה. לאלה שלא יודעים במה מדובר, הנה מגוון תמונות מסט הצילומים;

הולך להיות חם מהרגיל



קטן עליה



גם אתם ראיתם את זה?



ואת זה?



אפילו ניקי מינאז' תהיה שם

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על המורה הרעה חוזרת!
סרטים בקולנוע