"סיפורו של דולפין 2" יוצא לדרך

קולנוע
הבמאי צ'רלס מרטין סמית אשר ביים את סרט הדרמה המרגש "סיפורו של דולפין", שב לכסא הבמאי ובקרוב יעבוד על סרט ההמשך "סיפורו של דולפין 2" שגם הוא מבוסס על סיפור אמיתי.

"סיפורו של דולפין 2" יוצא לדרך
"סיפורו של דולפין 2" יוצא לדרך

לאלה שצפו בסרט הדרמה "סיפורו של דולפין" שיצא ב-2011, הייתה נקודת אור למחשבה על חייהם המסורבלים שעוברים היונקים הימיים, ועוד הרבה לפני ש"סיפורו של דולפין" ריגש את צופיו, הראשון שעשה זאת היה הסרט "לשחרר את ווילי" שהיה לאחד משוברי הקופות הלוהטים ב-1993, הסרט התמקד בסיפורו של ילד צעיר המפתח ידידות מופלאה עם היונק הימי החביב, ווילי הלוויתן. באשר ל"סיפורו של דולפין", המבקרים השונים שיבחו אותו כאשר רובם הסכימו בפה אחד "מחמם את הלב ומעורר השראה". תקציבו של הסרט נאמר בכ-37 מיליוני דולרים בעוד שהסכום שנגרף היה 95 מיליוני דולרים. ולאור ההצלחה של הסרט הראשון מתברר שסרט ההמשך יוצא לדרך.

"ההוליווד ריפורטר" מדווח כי חברת ההפקה "אלקון אנטרטיינמנט", חברה-בת של וורנר, שכרה את שירותיו של הבמאי צ'רלס מרטין סמית' לביים את סרט ההמשך "סיפורו של דולפין 2". נוסף לכך, השחקנים הארי קוניק ג'וניור, אשלי ג'אד, מורגן פרימן, וקריס קריסטופרסון אשר כיכבו בסרט הראשון, במגעים לחזור לתפקידם בסרט ההמשך. אך עם זאת, נתן גמבל אשר גילם את דמותו של הילד שתמך לאורך כל הדרך בדולפין, לא הוזכר אם ישוב לסרט ההמשך.



"סיפורו של דולפין" מבוסס על סיפורה האמיתי של דולפינה בשם "ווינטר" שנראתה ליד חופי קליפורניה שבארה"ב. הדולפינה, שהייתה בת חודשיים נלכדה במלכודת סרטנים אשר פצעה בחומרה את הזנב שלה ועצרה את זרימת הדם אליו. "ווינטר" ניצלה והועברה לבית חולים ימי, שם היא שרדה באורח פלא ללא הזנב אשר נכרת כדי להציל את חייה. ההצלחה האמיתית התרחשה כאשר "ווינטר" זכתה לשוב לשחות בזכות הגפיים המלאכותיים הראשונים אשר נוצרו אי פעם לבעל חיים מסוג יונק.



סרט ההמשך "סיפורו של דולפין 2" ימשיך על מעלליה של הדולפינה "ווינטר" לפחות בחלקו, ויתמקד בסיפור מרגש נוסף על דולפין שחייו ניצלו בשנת 2010. הצוות המקצועי של האקווריום הימי של קלירווטר הצילו דולפין צעיר שבו הבחינו בחוף המזרחי של פלורידה בעת שניסה לינוק מאמו שמתה. באותו הזמן העריכו כי הדולפין כבן חודשיים אשר סבל מחוסר תזונה. במרכז הימי של קלירווטר הצליחו ללמד את הדולפין לשחות ללא אמו כהכנה לשחררו אל הסביבה הטבעית שלו בעתיד. כיום, חייו של הדולפין משגשג באקווריום שבו הוא והדולפינה "ווינטר" משחקים ביחד.

בעוד שלוחות הזמנים של חברת ההפקה "אלקון אנטרטיינמנט" קצרים, הוחלט להפיק את הסרט "סיפורו של דולפין 2" בסתיו הקרוב. וכמו כן, הסרט יוקרן בבכורה עולמית ב-19 בספטמבר 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סיפורו של דולפין 2" יוצא לדרך
סרטים בקולנוע