"המלוק גרוב" חוזרת לעונה שנייה

טלוויזיה
לאחר ההצלחה הפנומלית של מותחן האימה "המלוק גרוב", חברת נטפילקס הודיעה על חידוש העונה השנייה שתגיע בשנה הבאה, ובנוסף, המפיק של "המתים המהלכים" מצטרף להפקת העונה השנייה.

"המלוק גרוב" חוזרת לעונה שנייה
"המלוק גרוב" חוזרת לעונה שנייה

קשה לחזות אלו תכניים ישיקו נטפליקס (Netlfix) לצופים שלהם, אבל אפשר לומר שאת התכניים שהם משדרים לצופיהם, הם בוחרים בקפידה על-פי הרייטינג של העונות הקודמות של אותן הסדרות שהצליחו בעבר. עם עשו זאת עם סדרת הדרמה "בית הקלפים" אשר שודרה מוקדם יותר השנה, וגם חידשו את העונה הרביעית של הסטיקום המצליח מבית FOX, "משפחה בהפרעה", ובנוסף לכל גם השיקו את הדרמה הקומית החדשה "השחור זה הכתום החדש", והשבוע הם הודיעו כי הזמינו עונה שנייה לדרמת האימה החדשה "המלוק גרוב" מבית היוצר של אלי רות' ("גירוש השדים האחרון").

עלילת העונה הראשונה של "המלוק גרוב" מתרחשת בעיירה קטנה שפנסילבניה, שם התושבים המעטים מצאו גופה רטושה של נערה צעירה הנרצחה באכזריות. בעוד שהתושבים המפוחדים מנסים להבין מי או מה עשה את הדבר הנורא הזה, מתחילה לה חרושת שמועות כי התושבים החדשים; פיטר רומנצ'ק (בגילומו של לנדון ליבוירון) החשוד בהיותו איש-זאב, ורומן, היורש של אחוזת גודפרי חשודים בפרשה. אך עם זאת, השניים מחליטים לצאת בלילות החשוכים כדי למצוא את הרוצח המסתורי.



בין האלמנטים המסקרנים ב"המלוק גרוב" הוא השתתפותה של השחקנית פמקה ג'נסן ("חטופה 2") באחד מהתפקידים הראשיים אשר נוטפים סקסיות אדירה. כרגע ג'נסן נמצאת במגמת חזרה למסך לאחר שנעלמה לנו מסרטי ה"אקס-מן" בהם כיכבה כג'ין גריי לצידו של יו ג'קמן. בתחילת השנה היא הופיעה בסרט "קוטלי המכשפות" כאחת המכשפות הקשות לציד, ובקרוב נראה אותה על המסך הגדול לצידו של יו ג'קמן בסרטו של ג'יימס מנגולד "וולברין".

"הצוות שלנו [בנטפליקס] האהב את השילוב החזק של המפלצות, הסקס, המסתורין ואופרת הסבון האפלה שהסתיימה עם טוויסט ענק והשאירה את הקהל הצופים ברחבי העולם בהלם מוחלט", סיפר המפיק העומד מאחורי ההצלחה, אלי רותי', "העונה הראשונה הייתה רק החימום, אנחנו עובדים על העונה השנייה ומה שמחכה לצופים זה כלום לעומת מה שהם כבר ראו".

"בעונה הראשונה המפיק, התסריטאים וצוות השחקנים עשו עבודה מדהימה שכבשה את הצופים ברחבי העולם עם עולם אפל וייחודי וכמובן שלל דמויות בלתי נשכחות", אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא חברת נטפליקס. "לעונה השנייה מצטרף המפיק של 'המתים המהלכים' צ'ארלס ה. איגלי והניסיון שהוא מביא איתו מסדרות כמו 'המגן', 'המתים המהלכים' ו-'דקסטר', רק יגברו את עוצמת התעלומה האוחזת ב'המלוק גרוב'".



הסדרה "המלוק גרוב" מבוססת על הספרו המצליח של בראיין מקגריבי באותו השם, כמו כן, העונה השנייה תשודר בשנה הבאה. עם זאת, השואו-ראנר המנוסה, צ'ארלס ה. איגלי אשר ברקורד המרשים שלו נמצאים "המתים המהלכים", "דקסטר" ו-"המגן", מצטרף לסדרה הפופולרית כמפיק בפועל של עונה השנייה. נכון לרגע זה, השחקנים החוזרים לעונה השנייה הם פמקה ג'נסן, לנדון ליבוירון, לילי טיילור ודאגרי סקוט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "המלוק גרוב" חוזרת לעונה שנייה
סרטים בקולנוע