הצצה לפרק הראשון של "ריי דונובן"

טלוויזיה
בקרוב ישודר פרק הבכורה של העונה השמינית של "דקסטר" שאת הסדרה המצליחה תחליף דרמת הפשע החדשה "ריי דונובן" שלה פורסמו שני קליפים חדשים הנותנים הצצה מהירה לפרק הראשון.

הצצה לפרק הראשון של "ריי דונובן"
הצצה לפרק הראשון של "ריי דונובן"

הסדרה "ריי דונובן" עברה כברת דרך לא פשוטה, רק ב-2011 שוחרר הפיילוט הראשון שכבש את ליבם של הצופים ומעריציו של ליב שרייבר שהמתינו בציפייה דרוכה להכרזתה של רשת הכבלים "שואוטיים" באם ירכשו את זכויות הסדרה ויזמינו את העונה הראשונה. שכמובן זה קרה רק בשנה שעברה וכמובן בעקבות החלטתם של רשת הכבלים "שואוטיים" לבטל את הסדרה "דקסטר" בתום העונה השמינית.

בקליפ הראשון מוצג שחקן הקולנוע ג'ון ווייט ("רובוטריקים&quo t;, "טומב ריידר" ו-"פרל הארבור") כמיקי דונובן, אביו של ריי דונובן שאותו לא ראה במשך 20 שנה בהם ישב בכלא על פשעים שעשה. בקליפ, ריי מתפלא לראות את אביו לאחר 20 שנה ומתחיל ביניהם וויכוח המתמשך בהרבה קללות מצונזרות. מכך ניתן להסיק כי מיקי דונובן מצטייר כ"האיש הרע", בעוד שריי דונובן מוצג כאדם שממש לא רצוי להתעסק איתו בזמן שהוא עצבני.



בעוד שהקליפ הראשון מתמקד בבעיות המשפחתיות של ריי דונובן, בקליפ השני אנו זוכים לראות את דונובן בפעולה כ"בורר" המטפל בבעיות אישיות של עשירי לוס אנג'לס. והפעם הוא מקבל שיחת טלפון מגבר צעיר המסביר לו כי נמצאת במיטתו אישה מלאה בדם וללא רוח חיים. בשיחה, הצעיר מדבר מתוך לחץ ופחד שמא מנסים להפליל אותו על רצח שלא ביצע.



כידוע, סדרת הפשע החדשה "ריי דונובן" תחליף את "דקסטר", אחת הסדרות הטובות והמותחות ששודרו אי פעם על מסכי הטלוויזיה. כמו כן, שידורי הסדרה "דקסטר" יסתיימו בסוף העונה השמינית. בכל אופן, מעריציו של מייקל סי הול לא ישארו לבד, הם יצטרכו להתרגל לדמותו של שרייבר ההולכת להיות אחד הדמויות האפלות של הקיץ.

כאמור פרק הבכורה של "ריי דונובן" ישודר בסוף החודש ב-30 ליוני עם פרק הבכורה של העונה השמינית של "דקסטר" שאותה רשת הכבלים "שואוטיים" החליטה לבטל בתום העונה השמינית, אך אין זה אומר שלא תזכו לראות את מייקל סי הול על המסכים, הוא צפוי לככב בסרט חדש בשם "קר ביולי" בו יגלם את דמותו של ריצ'רד דיין, אדם אשר הורג גנב מתוך הגנה עצמית וזאת לאחר שפרץ אל ביתו. אך עם זאת, אביו של הגנב מכין לריצ'רד הפתעה דיי מתוקה. נכון לרגע זה הסרט בתהליך פוסט-פרודקשן, כך שעדיין לא פורסם מועד ההפצה של הסרט שצריך לעלות לאקרנים עוד השנה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה לפרק הראשון של "ריי דונובן"
סרטים בקולנוע