הוריה של מיילי מתגרשים, וסלינה מופתעת

רכילות
לאחר הפרידה המדוברת של ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס, מסתבר שהוריה הולכים באותה הדרך. עם זאת, הזמרת והשחקנית סלינה גומז הפכה לאחות גדולה.

הוריה של מיילי מתגרשים, וסלינה מופתעת
הוריה של מיילי מתגרשים, וסלינה מופתעת

משפחת סיירוס שוב מככבים במדורי הרכילויות, והפעם נתחיל עם חדשות רעות; לפני שלוש שנים אביה של מיילי סיירוס, ביילי ריי הגיש מסמכי גירושין כנגד אשתו טיש, אך כעבור זמן מה הוא שינה את דעתו וביטל את מסמכי הגירושין. וכעת מתברר שאישתו של ביילי ריי החליטה לסיים את הנישואין באופן רשמי.

בעוד שהליך הגירושין רק החל, טיש כבר באה עם דרישות; משמורת פיזית ומשפטית על בתם הקטנה נח (13) שכמובן תזכה לביקורים מצידה של אביה. כמ כן, על-פי המסמכים שהוגשו ביום חמישי האחרון בבית המשפט העליון שבלוס אנג'לס, טיש מתכוננת לעבור ייעוץ ותמיכה ואף רוצה שביילי ריי ישלם את הסכום הנדרש לכך, ובנוסף גם את שכר הטרחה לעורך דינה.

בילי ריי סיירוס ואשתו טיש מתגרשים לאחר 19 שנות נישואים והסיבה נובעת בעקבות חילוקי דעות לא פתורים בין השניים. כפי הידוע, יחסיה של מיילי לאימה טיש מאוד קרובים, אבל היא יותר קרובה לאביה בילי ריי אשר כיכב לצידה בסרט "האנה מונטנה". כאשר ביילי ריי וטיש החלו לככב במדורי הרכילויות, אימה של מיילי, טיש, ביקשה בנימוס מכולם לכבד את פרטיותם עד שיסיימו את הליך הגירושין המעייף: "אנו מבקשים בלשון של בקשה שתכבדו את פרטיותינו בשלב זה".

נפרדנו כך...



ועכשיו נעבור לחדשות קצת יותר משמחות, סלינה גומז סיימה באופן סופי את מערכת היחסים הלא תקינה עם הזמר השערורייתי ג'סטין ביבר וזאת לאחר שנצפה מפלרטט עם מיילי סיירוס ואף נצפה עוזב את המקום ביחד עם סיירוס. בנוסף, ביום שישי האחרון סלינה גומז הפכה לאחות גדולה ומאושרת לאחר נולדה אחותה הקטנה. לאחר האירוע החגיגי, סלינה צייצה לעוקביה בטוויטר כי נולדה לה אחות וחברתה הטובה, בחלוף מספר דקות חברתה הטובה ביותר, דמי לובאטו צייצה "סלינה גומז היא אחות גדולה!". באהבה גדולה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הוריה של מיילי מתגרשים, וסלינה מופתעת
סרטים בקולנוע