"ניד פור ספיד" ומרדפים נוספים

קולנוע
אולפני דרימוורקס וחברת פיתוח ושיווק משחקי המחשב Electronic Arts חשפו לאחרונה קטע וידאו של מאחורי הקלעים לסרט "ניד פור ספיד" שעל-פי הדיווחים צפוי להיות הסיפתח לסדרת סרטים שתהווה אתגר על סדרת הסרטים "מהיר ועצבני".

"ניד פור ספיד" ומרדפים נוספים
"ניד פור ספיד" ומרדפים נוספים

בשנים האחרונות האולפנים השונים בשיתוף עם במאים לא ידועים ניסו לייצור סרטים המנסים להתחקות אחר ההצלחה של סרטי "מהיר ועצבני" ביניהם היו; "הנסיעה האחרונה" (2004) בהפקתו של רוב כהן אשר חשף בפנינו את הסרט הראשון של "מהיר ועצבני". בסרטו הוא לא זכה להביא את אותה ההצלחה. "קו אדום" (2007) סרט רדוד על בחורה סקסית כזאת שיודעת לנהוג, והשאר לא היה מעניין. וסרט נוסף שממש ניסה להתחקות אחר "מהיר ועצבני" היה "מהירות ללא גבולות" (2008) שבמרכזה ארבעה נהגים אשר מתחרים זה בזה, או יותר נכון נהגים המתחרים על הצורך לקיים יחסי מין. בקיצור עוד סרט עם חור גדול בעלילה המנסה להעביר חינוך בשיעור מיני.

כמו כן, בתחילת השנה יצא סרט נוסף המתקשר לסוגיית המרדפים בסרטו של מוקונד מיצ'אל דוויל "רכב 19" בכיכובו של פול ווקר ("מהיר ועצבני") כמייקל וודס, אדם שרק השתחרר מהכלא ומקבל רכב שכור השייך לאדם זר, אותו רכב מוביל אותו למרדף בלתי פוסק כשאחריו המשטרה וכל אנשי החוק המנסים לעצור בעדו מלהביא את בחורה הנמצאת ברכבו אל בית המשפט בו היא מתכוונת להעיד על השחיתויות של המשטרה המקומית. או במילים אחרות לא להתקרב!



בנוסף, בחודש אוגוסט הקרוב צפוי לעלות על מסכי הקולנוע סרטם החדש של קורטני סולומון ("דרקונים ומבוכים") וירון לוי "הבריחה" בכיכובו של אית'ן הוק כנהג מרוצים לשעבר אשר מנסה להציל את אשתו שנחטפה על-ידי פושע הדורש ממנו לבצע שודים ובתמורה לאשתו. וכאן נכנסת כוכבת הילדים הנצחית, סלינה גומז המנסה לשדוד את רכבו, אך לבסוף נאלצת לעזור לו.



באשר לחובבי משחקי המרוצים למיניהם, אין צורך לדאגה לא נשארתם לבד, לאחרונה נחשף קטע וידאו של מאחורי הקלעים ל"ניד פור ספיד" המבוסס על סדרת משחקי המרוצים הפופולרית שפותחה על-ידי Electronic Arts. דרימוורקס, שבין היתר אחראים על ההפקה, באים להראות עד כמה הסצנות ריאליסטיות שלא בדומה ל"מהיר ועצבני 6" שאומנם האפקטים היו מרהיבים ומטרתם הייתה להוסיף לעלילה, אבל זה כבר היה יותר מדי לא מציאותי.



העלילת הסרט מתמקדת בנהג צעיר (אהרון פול) אשר שוחרר מהכלא ומחליט להשתתף בתחרות מרוצים במטרה לנקום באיש העסקים שהפליל אותו על פשע שלא ביצע. בסרט מככבים אהרון פול, דומיניק קופר, מייקל קיטון, אימוגן פוטס ורמי מאלק. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בתחילת 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ניד פור ספיד" ומרדפים נוספים
סרטים בקולנוע