אית'ן הוק וסלינה גומז במרדף עצבני

קולנוע
בעוד ש"מהיר ועצבני 6" ממשיך לבצר את מעמדו בחמישיה הפותחת בטבלת שוברי הקופות עם 381 מיליוני דולרים, בקרוב מגיע סרט עצבני חדש בשם "הבריחה" בכיכובו של אית'ן הוק כנהג מירוצים לשעבר החוזר אל מאחורי ההגה כדי להציל את אשתו במרוץ כנגד הזמן.

אית'ן הוק וסלינה גומז במרדף עצבני
אית'ן הוק וסלינה גומז במרדף עצבני

לאחר חמישה סרטים מצליחים וכאלה הפחות בסדרת "מהיר ועצבני", לפני כשלושה שבועות יצא הסרט השישי "מהיר ועצבני 6" עם דומיניק (וין דיזל) וצוותו העצבני אשר הוכיחו כי האקשן המופרך נוגד את כל חוקי הפיזיקה ואף אינו מצליח להניע את העלילה קדימה או לשכנע את הצופים כי באמת מדובר בסרט אקשן כפי שהובטח. שלא תבינו לא נכון, הסרט היה משעשע עם בדיחותיו הייחודיות של טייריס גיבסון. אך עם זאת, העלילה הייתה יבשה במידה מסויימת כיוון שהקונספט המרכזי הופיע בקטעים בודדים שהסתיימו במהירות מופרזת.

וין דיזל, המגלם את דמותו של דומיניק טורטו בסרטי "מהיר ועצבני", סיפר בהתלהמות לאתרי החדשות השונים כי סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7" יהיה לסרט גדול ביותר מבחינה תקציבית, עלילתית וקופתית. למרות הצהרתו המפתה של דיזל, יש עוד הרבה זמן עד לקיץ הלוהט של 2014, כך שאת הציפיות אתם יכולים לשמור עד להודעה חדשה. כי כרגע, עושה הרושם שהלהיט הבא שגם העוסק באקשן ובמהירות ריאליסטית, הצליח לכבוש את הרשת, ועל-פי הטריילר, עושה הרושם שיש לנו עסק עם משהו רציני לחלוטין.

למי שעדיין לא הכיר, מדובר בסרט עתיר מרדפים בשם "הבריחה" המגולל את סיפורו של ברנט (אית'ן הוק), נהג מירוצים לשעבר שאשתו (רבקה בודיג) מוחזקת בידי מנהיג כנופייה ידוע לשמצה המאלץ אותו לבצע מספר משימות שבסופם יזכה באשתו חזרה. כאשר נערה צעירה (סלינה גומז) מנסה לגזול את מכוניתו של ברנט, היא נקלעת לסיכון גדול המאלץ אותה להמשיך עם ברנט במסע ההצלה אל הלא נודע.



כפי ששמתם לב, זמרת הפופ עושה הכל במטרה לשנות את תדמיתה מכוכבת הילדים הזכורה כאלכס רוסו מסדרת המשפחה "המכשפים מווייברלי פלייס" הבלתי נשכחת, לאישה בוגרת ובאותה המידה גם להגדיל את חוג המעריצים שנכון להיום מדובר בילדים קטנים בלבד. נוסף לכך, השנה בחודש מרץ סלינה גומז כיכבה בסרטו של הרמוני קורין "ספרינג ברייקרס" שגם בעזרתו ניסתה לשנות את תדמיתה, אך הסרט נחל לכישלון נחרץ שאפילו זכה לתואר הסרט "הגרוע" של השנה. הכישלון עוד התבטא בקופות כאשר נאספו רווחים עלובים בסך 25 מיליוני דולרים ברחבי העולם.

באשר לאית'ן הוק, הוא הפתיע את כולם בסופ"ש האחרון כאשר גילם את התפקיד הראשי בסרטו של ג'יימס דימונאקו "הטיהור" דל התקציב אשר כבש את טבלת שוברי הקופות במקום הראשון עם רווחים בסך 35 מיליוני דולרים. הסרט כאמור הופק על-ידי ג'ייסון בלום אשר היה אחראי על ההפקה הדל תקציבית של "פעילות על טבעית" (2007) שהובילה לסדרת סרטי אימה מצליחים.



לצידו של אית'ן הוק בסרט הפשע "הבריחה" יככבו סלינה גומז, רבקה בודיג, פול פרימן, ברוס פיין ואחרים. הסרט, שבויים על-ידי ירון לוי וקורטני סולומון אשר היה אחראי על בימוי "מבוכים ודרקונים", צפוי לעלות לאקרנים עוד השנה בחודש אוגוסט. במידה והמפיצים בארץ יחליטו אחרת, אנחנו נדאג לעדכן אתם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אית'ן הוק וסלינה גומז במרדף עצבני
סרטים בקולנוע