רולנד אמריך עם סרט חייזרי חדש

קולנוע
לאחר שחשף על שני סרטי ההמשך ל"היום השלישי", הבמאי הגרמני קיבל על עצמו לביים סרט חדש בשם "התגלות" (Emergence) הסובב סביב סוגיית החייזרים.

רולנד אמריך עם סרט חייזרי חדש
רולנד אמריך עם סרט חייזרי חדש

הבמאי הגרמני אשר הביא לבתי הקולנוע את הסרטים הפוסט-אפוקליפטיי ם "היום השלישי", "היום שאחרי מחר" ו-"2012", בקרוב יעבוד על סרט חדש אשר יכלול המון אפקטים מרהיבים ובעיקר חייזרים. הבמאי שאינו יודע גבולות הודיע כי יש לו תוכניות גדולות לגבי עתידו של זיכיון "היום השלישי"; שני סרטי המשך העתידיים להגיע לבתי הקולנוע בתוך כעשור, ועם זאת, יש לו פרויקט חדש בקנה.

האתר "Centropolis Entertainment" דיווח כי חברת ההפקה של אמריך רכשה את זכויות המד"ב "התגלות" אשר אותו הבמאי מתכנן לקחת כפרויקט עצמאי. "הדדליין", שדיווח כי מדובר ב"סרט בקנה מידה גדול ומדע בדיוני עכשווי", עוד דיווח כי הסרט יעסוק בפלישת חייזרים ואלמנטים של מדע-בדיוני מובהקים. ניק קלמן, שהיה אחראי על פיתוח העלילה, יטפל בעבודה על התסריטים. על-פי הדיווחים, צויין כי רעיון פלישת החייזרים העירה את תשומת ליבם של האולפנים בהוליווד.

עבור חובבי המד"ב אשר מחפשים סרטי מדע בדיוני מקוריים בתעשייה ההוליוודית, יצטרכו להמתין מספר שנים עד שהסרט יגיע לאקרנים. באשר לרונלד אמריך, סרטיו הבאים "היום השלישי 2", "היום השלישי 3" ו-"סינגולריתי&q uot; (Singularity) שעליהם עובד הבמאי במשך שנים, בקרוב ישחרר יחשוף מידע באשר למועד הפצתם.

כמו כן, סרטו של אמריך "וושינגטון על הכוונת" אשר צפוי לעורר נזק חמור לאומה האמריקאית, מתואר כסרטי "מת לחיות" אלא שהאירועים מתרחשים בבית הלבן וסובבים סביב הנשיא האמריקאי. כוכבי הסרט הם; צ'אנינג טייטום, ג'יימי פוקס, מגי ג'ילנהול, ג'יימס וודס, ריצ'רד ג'נקינס, וג'ואי קינג. הסרט יעלה לאקרנים בבתי הקולנוע בארץ בעוד כשבועיים בתאריך יום חמישי, 27 ביוני 2013.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רולנד אמריך עם סרט חייזרי חדש
סרטים בקולנוע