טום הארדי מצטרף ליאקוזה

קולנוע
כשהצד האפל של טום הארדי פוגש בצידו האפלולי של הבמאי היפני טקאשי מייקה, נוצר סרט שכולו אכזרי, ובקרוב זה מאוד זה יקרה בסרט ששמו הוא "הזר" בכיכובו של הארדי המגלם חייל אמריקאי הבוגד בארצו וחובר ליאקוזה.

טום הארדי מצטרף ליאקוזה
טום הארדי מצטרף ליאקוזה

לפני כ-8 שנים, שודרה סדרת אימה בשם "אשפי האימה" ברשת הכבלים "שואוטיים". הרעיון היה לחבר בין יצירות אימה שונות לסדרה שכולה נוטפת אימה ופחד. אחד מאותם המפיקים הגדולים שלקחו חלק ביצירת המופת הזו, היה טקאשי מייקה שבעזרת עמיתיו הוא הצליח להביא שתי עונות כה מוצלחות אשר עמדו במבחן ההפחדה ואף גרמו לצופים המפוחדים להתמכר לאותה הסדרה שהייתה להצלחה אדירה בעיני חובבי האימה הרבים.

לרוב, טקאשי מייקה ביים סרטים מז'אנרים אפלוליים במולדתו (יפן) בשנות ה-80, שכמה מהם זכו להצלחה דיי גדולה כאשר הצופים חוו את הקיצוניות של מייקה בסרטיו; "אודישן", "איצ'י הרוצח", ו-"13 מתנקשים" אשר עוררו אנשים רבים לתבוע אותו בעקבות האלימות המרתיעה והמיניות הבוטה שהביא בסרטיו. כעת, ואחרי 22 שנים של בימוי סרטים בשפה היפנית, מייקה מוכן לביים סרט חדש בשפה האנגלית. והחדשות טובות שלסרטו לוהק אחד הכוכבים שכבשו את המסכי הקולנוע הרבים ב-2012.

על-פי דיווחי "הדדליין", מייקה במגעים מתקדמים לביים את הסרט "הזר" אשר מבוסס על תסריטו של אנדרו בולדווין. לתפקיד הראשי לוהק טום הארדי כחייל מארינס הנמצא לאחר מלחמת העולם השנייה ביפן, שם הוא חובר לכנופיית היאקוזה היפנית אשר ידועה לשמצה. ג'ואל סילבר אשר ידוע בעיקר בשל הפקת הסרטים הקלאסיים; "מת לחיות", "נשק קטלני" ו-"מטריקס", ישמש כמפיק בפועל.

לראשונה, טום הארדי נחשף לתעשיית הקולנוע לאחר שקיבל חשיפה עולמית בעקבות תפקידו בדרמת המלחמה של רידלי סקוט, "בלאק הוק דאון", ומשם, הארדי סלל לעצמו את הדרך להצלחה בגילום תפקידים משניים שרק טפחו על שכמו וקידמו אותו כמה צעדים לתעשייה ששמה הוליווד. ב-2008 הוא זכה לקבל תפקיד ראשי בפעם הראשונה בחייו, בסרטו של ניקולס וינדינג רפן "ברונסון" שאומנם לא זכה להצלחה שלה קיווה הארדי, אך הוא שמח שקיבל את ההזדמנות להוכיח את כישוריו הנסתרים, אלא שאז, הוא קיבל הזדמנות נוספת ב-2011, כאשר כיכב לצידו של ג'ואל אדגרטון בדרמת הספורט "לוחם" אשר כללה עלילה משובחת שנבנתה מהיסוד בצורה מושלמת, עם תסריט מופתי וכמובן עם שחקנים מדהימים אשר הכניסו אותנו למציאות כואבת בין שני אחים שאינם מדברים האחד עם השני בעקבות האויב הגדול ביותר של האדם, האגו. הסרט, שהופק בתקציב דיי נמוך (25 מיליוני דולרים), זכה לביקורות נלהבות וזאת למרות שבקופות הוא לא הגיע ליעדו.

בשנה שעברה, הארדי כיכב בשובר הקופות של כריסטופר נולאן, "עלייתו של האביר האפל", שזהו שיתוף הפעולה השני של השניים לאחר שיתוף הפעולה בסרט "התחלה", שם גילם את אימס, גנב זהויות אשר התחזה לאנשים אחרים בתוך עולמם הפרטי, החלום. בסרט "עלייתו של האביר האפל, הארדי כיכב כאויבו החדש והדיי קשוח של באטמן שכמעט הצליח לחסל אותו. אותו סרט, הראה לנו את הצד האפל של הארדי, שבאופן דיי מפתיע, היפנט רבים מהצופים שעברו לצד של הרעים כנגד האביר האפל שלרגע נראה כאילו זה באמת היה סופו המר, אלא הסצנה הסופית התריעה בפנינו כי הסיפור עוד לא נגמר.

לגבי עתידו של הארדי, הוא בהחלט ורוד, אחרי הכל הוא כבר הספיק למלא את כל לוח הזמנים שלו, כאשר בשנת 2014 הוא יככב בסרטו של ג'ורג' מילר "מקס הזועם: דרך זועמת" בו יכנס לנעליו של מל גיבסון כמקס רוצ'ינסקי, השוטר היוצא למסע נקם בכנופיית אופנוענים. ובאותה שנה הוא גם צפוי לככב בסרט "ילד 44" המבוסס על רב המכר של טום רוב סמית.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טום הארדי מצטרף ליאקוזה
סרטים בקולנוע