הכפיל של ריאן גוסלינג עושה צרות

רכילות
בעוד שריאן גוסלינג נמצא בעיר דטרויט לצורך צילומי סרטו החדש "איך לתפוס מפלצת", שדרן הרדיו מתחנת מוג'ו 95.5, ניצל את נוכחות של גוסלינג בעיר, והחליט לעשות מתיחה עם הכפיל של גוסלינג כדי לבדוק את תגובותיהם של המעריצים.

הכפיל של ריאן גוסלינג עושה צרות
הכפיל של ריאן גוסלינג עושה צרות

השחקן הסקסי בעולם ובעיקר של הוליווד, ריאן גוסלינג אשר עובד בימים אלו על סרטו החדש "איך לתפוס מפלצת" בדטרויט שבארה"ב, הופתע לגלות כי הכפיל שמעולם לא הכיר, עשה לו צרות ברחובותיה של דיטרויט. שדרן הרדיו מתחנת מוג'ו 95.5 ניצל את ההזדמנות שריאן גוסלינג נמצא בעיר לצורך צילומי סרטו וזאת כדי למתוח את מעריציו עם הכפיל שבאורח הפלא נראה כמותו.

חלק נכבד ממעריציו הגדולים של גוסלינג היו בכוננות ביום חמישי האחרון כיוון שידעו כי הוא נמצא בעיר בעקבות צילומי סרטו "איך לתפוס מפלצת", אבל למרבה הפלא, מעריציו של גוסלינג לא ציפו לפגוש אותו מהר מהמצופה, או שמא את הכפיל שהתחזה לגוסלינג והסתובב ברחובותיה של דיטרויט, בעוד שהמעריצים שנכחו במקום, קפצו עליו מכל עבר כדי להצטלם איתו.

מי הגבר הסקסי בעולם?



במהלך המתיחה שעשה המתחזה או בכינויו "ליאן גוסלינג" (Lyin' Gosling), הוא היה נחמד מספיק כדי להצטלם עם המעריצים ובעיקר המעריצות שלהן גם חילק חתימות כאילו היה לשחקן לאותו שחקן ההוליוודי מפורסם. החלק היותר המצחיק התרחש בזמן שהמעריצים הצטלמו עם הכפיל, ולאחר מכן העלו את תמונותיהם לטוויטר תחת הכיתוב "הצטלמתי עם ריאן גוסלינג". מפתיע? צפו ותגיבו אם אתם חושבים אחרת.



זו לא הפעם הראשונה שמתחזים לסלבריטאים על-מנת למתוח עם מעריציהם, רק לפני כחודש קבוצה של נערים שוודים ניצלו את המצב שג'סטין ביבר הופיע בשטוקהולם, וזאת כדי למתוח את מעריציו בעיר כאשר אחד מחבריהם של הנערים התחזה לג'סטין ביבר שהצליח להיכנס למלון שבו ג'סטין ביבר שהה וכל זאת מבלי שאף אחד יעצור בעדם.

לפני שהתחילו במתיחה, הנערים הלבישו את חברם בלבוש ביברי, אירגנו לימוזינה מפוארת ובכדי להוסיף עוד עניין לאמינות, הם אירגנו איש נוסף בתפקיד המאבטח השרירי ויחד הם נסעו בלימוזינה לעבר המלון שבו שהה ג'סטין ביבר כשעשרות שוטרים מאבטחים את המקום ומאות מעריצות חסרות סבלנות אשר ציפו לו;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הכפיל של ריאן גוסלינג עושה צרות
סרטים בקולנוע