"האחות ג'קי" חוזרת בעונה חדשה

טלוויזיה
למרות ביטולה של הסדרה "הבורג'ס", מעריצי הסדרה "האחות ג'קי" יכולים להתנחם בעובדה שהסדרה שלהם חודשה לעונה חדשה אשר שידוריה יערכו בשנה הבאה.

"האחות ג'קי" חוזרת בעונה חדשה
"האחות ג'קי" חוזרת בעונה חדשה

לאחרונה רשת הכבלים האמריקאית, "שואוטיים" עשתה החלטות שנויות במחלוקת לגבי עתידן של הסדרות המשודרות בערוציה, אחת מהן היא "דקסטר" שלגביו הוחלט לבטל את הסדרה בתום העונה השמינית הצפויה להגיע אל מסכי הטלוויזיה בסוף החודש. את מקומו תחליף סדרת הדרמה החדשה "ריי דונובן" בכיכובו של לייב שרייבר, אך לפני שזה יקרה, הסדרה הקומית, "האחות ג'קי" חודשה לעונה שישית אשר צילומיה יערכו בסתיו הקרוב.

רק אתמול "שואוטיים" הודיעה כי העונה השלישית של "הבורג'ס" תהיה האחרונה, מה שאומר שלמעריצים המכורים נשארו עוד פרקים בודדים שמהם יוכלו להנות. ונעבור לחדשות הטובות, "האחות ג'קי" בכיכובה של אידי פאלקו חודשה לעונה שישית וזאת בהתחשב בעובדה שכמות הרייטינג הגיעה לממוצע של 3.1 מיליוני צופים מדי שבוע.

"האחות ג'קי" היא חלק חיוני מהמותג של 'שואוטיים', ואנו שמחים שכמות הרייטינג גדלה מיום ליום בזכות המעריצים המתמידים". אמר נשיא חטיבת הבידור של "שואוטיים", דיוויד נווינס. "תחת ידיו של קלייד פיליפס, ועם צוות שחקנים מדהים בראשותה של אידי פאלקו, הסדרה הופכת חדה, מרתקת ומשעשעת כתמיד, ואני כבר מתרגש לראות את הפרק הבא בחייה של ג'קי".

הסדרה "האחות ג'קי" עוסקת בחייה של האחות ג'קי פייטון העובדת בבית החולים "אול סיינטס" שבניו יורק, על-מנת להעביר את כאבי הראש בזמן עבודתה, היא משתמשת בכדורי הרגעה שמהר מאוד גורמים לה להשתמש בהם באופן יום יומי. כמו כן, על תפקידה בסדרה אידי פאלקו זכתה פרס האמי ופרסים יוקרתיים שונים בעקבות המשחק הנפלא שהיא מביאה אל המסך.

על הפקת "האחות ג'קי" אחראים קלייד פיליפס, קריין מנדביץ', ריצ'י וטום סטרו, הסדרה בכיכובה של אידי פאלקו כג'קי פייטון, אחות חדר מיון מבריקה עם מספר בעיות אישיות. לצידה מככבים מריט וובר, פול שולץ, דומיניק פומוסה ופיטר פסינלי.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "האחות ג'קי" חוזרת בעונה חדשה
סרטים בקולנוע