קארי מאליגן בתפקידה של הילרי קלינטון

קולנוע
השחקנית הבריטית שכיכבה ב"דרייב", ובימים אלו בסרטו של באז לורמן "גטסבי הגדול" לצידו של ליאונרדו דיקפריו, מועמדת לגלם את דמותה של הילרי קלינטון בסרט "רודאם".

קארי מאליגן בתפקידה של הילרי קלינטון
קארי מאליגן בתפקידה של הילרי קלינטון

בשבוע האחרון דווח כי סקרלט ג'והנסן, ריס ויתרספון, ג'סיקה צ'סטיין ואמה סטון מועמדות לגלם את תפקידה של הילרי קלינטון בסרט הביוגרפי "רודאם" (שם המשפחה של הילארי לפני שהתחתנה). אך עם זאת, ביום רביעי האחרון דווח באופן מפתיע כי מי שעלתה על ארבעת המועמדויות שהזכרנו לעיל, היא השחקנית קארי מאליגן שנכון לעכשיו היא המועמדת המובילה לתפקיד.

על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר", מאליגן היא בעדיפות ראשונה לגלם את תפקידה של הילרי קלינטון, בשלב זה עדיין לא נסגרה עסקה, אבל בקרוב מאליגן תיפגש עם במאי הסרט, ג'יימס פונסולדט ועושה הרושם כי "שני הצדדים להוטים לעבוד זה עם זה". פונסולדט טען כי הוא מחפש שחקנית מיוחדת ואף הדגיש כי המראה החיצוני הוא לא הדבר החשוב: "הילרי היא דמות שנגעה בליבם של אנשים רבים בזכות הכשרון ולא המראה".

הסרט "רודהאם" יעקוב אחר הגברת הראשונה הראויה להערצה, הילארי קלינטון אשר כיהנה כסנטורית ומזכירת האומה האמריקאית. במידה וקארי מאליגן תקבל את התפקיד, היא תיכנס לנעליה הכה גדולות של הילרי קלינטון בשנות ה-70, כאשר החלה את דרכה כעורכת דין צעירה וכחברה בוועדה שתפקידה היה להדיח את הנשיא ריצ'רד ניקסון. עם זאת, הסרט גם יעקוב אחר תחילת הקשר של הילרי עם עורך הדין מארקנסו, ביל קלינטון.



קארי מאליגן כהילרי קלינטון?

לאחרונה יצא לבתי הקולנוע סרטו של באז לורמן, "גטסבי הגדול" אשר מבוסס על רב המכר של סקוט פיצג'רלד באותו השם. הסרט בכיכובה של קארי מאליגן ולצידה מככבים ליאונרדו דיקפריו, טובי מקגווייר, ג'ואל אדגרטון ואחרים. הסרט, שיצא לאקרנים לפני כחודש, גרך עד כה כ-251 מיליוני דולרים וזאת למרות שהסרט קיבל ביקורות המעורבות.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קארי מאליגן בתפקידה של הילרי קלינטון
סרטים בקולנוע