"הבורג'ס" בוטלה באופן רשמי

טלוויזיה
חדשות רעות למעריצים המכורים, דרמת הפשע "הבורג'ס" אשר נמצאת בשיאה של העונה השלישית, תרד מהמסכים באופן סופי בעוד כמספר שבועות.

"הבורג'ס" בוטלה באופן רשמי
"הבורג'ס" בוטלה באופן רשמי

דרמת הפשע "הבורג'ס" היא אחת מהסדרות הבודדות שנותרו מתקופתו של רוברט גרינבלט כנשיא חטיבת הבידור של "שואוטיים", רק בשנה האחרונה רשת הכבלים ביטלה מספר סדרות כגון; "העשב של השכן", "מזל סרטן" ובקרוב תיפרד גם מסדרת הדגל שלה, "דקסטר" אשר צפוי לרדת מהמסכים לתמיד בסיום העונה השמינית כאשר פרק הבכורה ישודר בסוף החודש, ואילו הפרק האחרון ב-22 לספטמבר.

"הבורג'ס" הינו דרמת פשע תקופתית בבימויו של ניל ג'ורדן ("ראיון עם הערפד: זיכרונותיו של ערפד"). ג'רמי איירונס הוא הכוכב הראשי של הסדרה ולצידו מככבים פרנסואה ארנואד ("הרגתי את אמא שלי"), הולידיי גריינג'ר ("אנה קארנינה"), ג'ואן וויילי ("ילדה משלי"), לואט ורביק ("שום דבר אישי"), ואחרים. כמו כן, הסדרה עוסקת בקורות חייה של משפחת האצולה, בורג'ה, שבניה עלו לשלטון במאה ה-15 בעידן הרנסנס.

הפרומו לפרק 9



יוצר הסדרה, ניל ג'ורדן סיפר על החוויות בעת העבודה על הסדרה: "לא חשבתי שאוכל ליצור סדרת טלוויזיה ובו-זמנית גם להנות מכל רגע בעבודה, יש לא מעט סיבות שבגללן אנו לא מחדשים הסדרה לעונה רביעית, אבל "הנסיך" [שם הפרק האחרון] נראה כמו סוף המסע של משפחת בורג'ה".

המעריצים יכולים לשמוח כי את "הבורג'ס" תחליף סדרת דרמה חדשה בשם "הוותיקן" המתוארת כדתית רוחנית ועוסקת במזימות הפוליטיות וביחסים הנסתרים אשר עומדים מאחורי הכנסייה הקתולית. מה שאומר - אותה גברת בשינוי אדרת. בתפקיד הראשי יככב קייל צ'אנדלר ("כוננות עם שחר") ולצידו מת'יו גוד ("סינגל מן"), אנה פריל ("ללא גבולות"), איוון ברימנר ("ג'ק צייד הענקים") וברונו גאנז ("הנפילה").

כמו כן, העונה השלישית של "הבורג'ס" הצליחה לסחוף למעלה מ-2 מיליון צופים ברחבי העולם, בעוד שהפרק השמיני בסדרה גרף הרבה אחוזי רייטינג עד כה. אם כי העונה השנייה החזיקה ברייטינג יותר גבוהה מהעונה השלישית.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הבורג'ס" בוטלה באופן רשמי
סרטים בקולנוע