סדרת הזומבים הבריטית בדרך למסכים

טלוויזיה
אחרי "המתים המהלכים" מגיעה הסדרה הבריטית "In The Flesh" אשר מביאה זווית חדשה ומרעננת על סוגיית הזומבים שבשנים האחרונות החלו להשתלט על מסכי הקולנוע והטלוויזיה בפרט.

סדרת הזומבים הבריטית בדרך למסכים
סדרת הזומבים הבריטית בדרך למסכים

סדרת הזומבים של רשת AMC, "המתים המהלכים" הינה אחת הסדרות המרתקות והמצליחות ביותר שזכינו לראות על מסכי הטלוויזיה, עם זאת, בקרוב תשודר הסדרה הבריטית החדשה "In The Flesh" שעלילתה מאוד שונה בגלל שהסדרה לא מתמקדת בהשרדותם של בני האדם כנגד הזומבים אוכלי האדם, אלא בזומבים החוזרים לחייהם הקודמים כבני אדם.

הטריילר החדש מציג את גיבור הסדרה, קיירן ווקר זומבי לשעבר אשר מגיע למתקן שיקום זומבים שממנו הוא נשלח אל בית הוריו וקהילתו האנושית. הוא מצליח להישאר כאדם אנושי באמצעות סמים שהוא מקבל מדי יום, ובעקבות כך, מוחו חוזר לתפקד בצורה אנושית המתבטא בהבעת רגשות ובין הוא גם חווה פלשבקים מתקופתו כזומבי אוכל בני אדם. ארבע שנים אחרי התפשטות הנגיף שהפך קהילה שלמה לזומבים, הממשלה מתחילה לשקם את הזומבים ההופכים בחזרה לבני אדם אשר חוזרים למולדתם ומגלים כי למרות החוק האוסר על הפגיעה בזומבים, לא כולם מוכנים לשכוח את האירועים הטרגיים והצער שעברו.



"In The Flesh" היא סדרת דרמה בת שלושה חלקים שנראת כמעין שילוב של סרט האימה "28 יום אחרי" עם הקומדיה הרומנטית "מת עליה" שכזכור לדמות הראשית בה, R - הזומבי המאוהב המתחיל להראות סימני חיים. בהתבסס על הדיווחים שמעבר לים ובעיקר על הטריילר בן ה-3 דקות, עושה הרושם שבקרוב מעריצי הסדרה "המתים המהלכים" יתאהבו בסדרה החדשה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סדרת הזומבים הבריטית בדרך למסכים
סרטים בקולנוע