מייקל דאגלס ניצח את מחלת הסרטן

רכילות
מייקל דאגלס, הכוכב ההוליוודי אשר חלה במחלת הסרטן בשנת 2010, חשף את סיפורו בראיון ל"גרדיאן" הבריטי והסביר מדוע הוא לא מתחרט על השנים הרבות בהם עישן ועל הנגיף שגרם למחלתו.

מייקל דאגלס ניצח את מחלת הסרטן
מייקל דאגלס ניצח את מחלת הסרטן

רק בחודש שעבר אנג'לינה ג'ולי אזרה אומץ רב וחשפה כי עברה כריתת שד כפולה לאחר שגילתה שהיא נשאה את הגן 1BRCA הגורם לסרטן השד, ובאופן מפתיע עושה זאת גם מייקל דאגלס אשר עבר יסוריים קשים ב-2010 כאשר גילה כי חלה בסרטן הוושט. על-פי הדיווחים החדשים דאגלס חשף את הסיפור העומד מאחורי המחלה.

כשדאגלס נשאל אם הוא מתחרט על השנים שבהם עישן ושתה הוא השיב: "לא", אמר דאגלס, "בלי לפרט יותר מדי, הסרטן נגרם כתוצאה מנגיף ה-HPV [וירוס הפפילומה] שבו נדבקתי לאחר שביצעתי מין אוראלי עם אישה איתה שכבתי". דאגלס עוד הוסיף: "אותן הדאגות, הלחצים מאותו אירוע אשר בני נאסר, גרמו לי להיות במצב נפשי ירוד וככל הנראה אף תרמו להידרדרות במצב הרפואי שלי".



קתרין ברגעים הקשים

קמרון דאגלס, בנו הבכור של מייקל מנישואיו הקודמים לדיאנדרה לוקר, כיום מרצה מאסר של כ-10 שנים באשמת סחר בסמים. החדשות הטובות הן, בעקבות הכימותרפיה וההקרנות שעבר באופן אינטנסיבי, האיש שהיה לכוכב הוליוודי וחלק אינטגרלי למשפחת דאגלס למיניהם הבריא ממחלת הסרטן וכל זאת בליווי אשתו קתרין זיטה-ג'ונס אשר תמכה באותם זמנים קשים בה חלה במחלה.

"95 אחוז שהסרטן לא יחזור", כך אמר דאגלס עצמו לאחר שלחם והבריא וכעת אף סלל דרכו חזרה אל מסך הענק בסרטים טובים לצד שחקנים גדולים כדוגמת "סוף סוף ווגאס" בהשתתפות שחקנים מן השורה בדמותם של רוברט דה נירו ומורגן פרימן.

מכירים את המשפט "מאחורי כל גבר מצליח, עומדת אישה חזקה", עושה הרושם שקתרין זיטה-ג'ונס הייתה לאחת כזאת, אישה חזקה שעמדה לצד בעלה ברגים הקשים ביותר ואף הייתה לגב וכתף תומכת גם כשהיה נראה שלא נותרו עוד סיכויים. האומנם ג'ונס עברה טיפול במאניה דיפרסיה לאחר שהייתה שרועה בדיכאון עקב מחלתו של מייקל, אך למרות זאת אותה אישה יפייפיה אשר בעיניי רבים הייתה למודל של שחקנית סקסית בטירוף לא שכחה את 13 שנות נישואיה ואת תיקוותה לנצח יחד עם בעלה את המחלה הקשה בעולם, כעת הניצחון שייך גם לה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל דאגלס ניצח את מחלת הסרטן
סרטים בקולנוע