ג'ין סטייפלטון הלכה לעולמה

רכילות
שחקנית הקולנוע ג'ין סטייפלטון אשר כיכבה בקומדיית המצבים "הכל נשאר במשפחה" בה גילמה את דמותה של אדית באנקר, הלכה לעולמה בגיל 90.

ג'ין סטייפלטון הלכה לעולמה
ג'ין סטייפלטון הלכה לעולמה

ג'ין סטייפלטון אשר כיכבה בסדרה המיתולוגית "הכל נשאר במשפחה" כאידית באנקר, אישתו הצייתנית של ארצ'י בנקר (בגילומו של קרול או'קונור) גבר בגיל העמידה אשר דגל בגזענותו כלפי שכניו השחורים, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון בביתה שבניו יורק. ג'ין סטייפלטון הייתה בת 90 במותה.

ג'ין סטייפלטון זכתה בשלושה פרסי אמי ובשני פרסי גלובוס הזהב על תפקידה בסדרה "הכל נשאר במשפחה" אשר שודרה ברשת הכבלים האמריקאית CBS ואף נחשבה לאחת השחקניות המבוגרות והאיכותיות של שנות ה-70. סטייפלטון כאמור הייתה ידועה בשל ההומור השנון שלה והאופטימיות התמידית שאותה הרגישו הסובבים אותה; צוות ההפקה והשחקנים שכיכבו לצידה.



ג'ין סטייפלטון נולדה בארה"ב בעיר ניו-יורק כבתם של איש המכירות ג'וזף מאריי וזמרת האופרה מרי סטייפלטון מארי. בשנות ה-40 המאוחרות היא החלה את קריירת המשחק שלה לאחר שהופיעה במספר מחזות בתיאטרון שבה אמה נהגה להופיעה. במשך השנים סטייפלטון הופיעה במספר מחזות זמר מצליחות בברודוויי וכמו כן, סטייפלטון גם כיכבה בסרטים כגון; "ג'ונו"' ; "רעל ותחרה" ו"יש לך הודעה" אשר בו כיכבה לצידם של טום הנקס ומג ראין.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ין סטייפלטון הלכה לעולמה
סרטים בקולנוע