מאט סמית פרש מתפקידו ב"דוקטור הו"

טלוויזיה
לאחר כשלוש שנים בתפקיד הראשי, מאט סמית, כוכב הסדרה הבריטית אשר כבשה את עולם "דוקטור הו", פורש מתפקידו , באשר לקארן גילאן אשר כיכבה לצידו, היא לוהקה לסרטם של מארוול "שומרי הגלקסיה".

מאט סמית פרש מתפקידו ב"דוקטור הו"
מאט סמית פרש מתפקידו ב"דוקטור הו"

אכן בשורות קשות למעריציה המושבעים של סדרת המד"ב הבריטית "דוקטור הו", מאט סמית אשר שירת את צופי הסדרה נאמנה, פורש מתפקידו לאחר ש"מיצא" את התפקיד. הפעם האחרונה שתזכו לראות את סמית על מסכי הטלווזיה תהיה בפרק מיוחד אשר ישודר בחודש נובמבר השנה. נכון לכתיבת שורות אלו, לא ידוע מי יחליף את סמית בתפקידו, אך לפני שהוא יפרוש לתמיד, ההפקה ציינה כי הפרק שבו סמית יככב יהיה מרהיב ויכלול הפתעות נוספות.

ואם עסקינן בתפקידו של "הדוקטור", מוקדם יותר החודש דווח כי כוכב הסדרה "דוקטור הו" לשעבר, דייוויד טננט לוהק לסרטם של מארוול "שומרי הגלקסיה" בבימויו של ג'יימס גאן. נכון לעכשיו, טננט עדיין לא אישר את ליהוקו, אך-על-פי דיווחי "ההוליווד ריפורטר" הסיכויים שטננט יככב בסרט גדולים מאוד.

קארן גילאן, השחקנית הסקוטית והג'ינג'ית הלוהטת אשר ידועה בעיקר בזכות תפקידה כאיימי פונד בסדרת המדע הבדיוני הבריטית "דוקטור הו", גם לוהקה לסרטו של ג'יימס גאן "שומרי הגלקסיה". מה שעשוי להפתיע את מעריצי הסדרה "דוקטור הו", ולא במובן הטוב, אלא במובן הרע הוא שהתברר כי גילאן לא תככב כבחורה טובה שאתם הספקתם להכיר, אלא כאישתו לצד הנבל הראשי בסרט.

לצידה של גילאן יככבו כריס פראט בתפקידו של "לורד סטאר", זואי סלדנה בתפקידה של "גמורה", דייב באוטיסטה כ"דראקס המשמיד", מייקל רוקר בתפקידו של "יונדו", גלן קלוז וג'ון סי ריילי בתפקידים שעדיין לא נחשפו. בנוסף, צילומי הסרט "שומרי הגלקסיה" צפויים להיערך בחודש ספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מאט סמית פרש מתפקידו ב"דוקטור הו"
סרטים בקולנוע