ג'וני דפ אין, טים ברטון אאוט

קולנוע
ג'וני דפ אשר ידוע כאחד השחקנים המבוקשים והלוהטים בהוליווד, משתכר בשכר המתחיל מ-20 מיליוני דולרים ולא משנה באיזה דמות מדובר, עם זאת, לאחרונה הוא לוהק לסרט "בלאק מאס" ומהר מאוד גם פרש ממנו עקב קיצוצים בשכרו.

ג'וני דפ אין, טים ברטון אאוט
ג'וני דפ אין, טים ברטון אאוט

לאחרונה ג'וני דפ לוהק לסרטו הביוגרפי של בארי לוינסון "בלאק מאס" המגולל המבוסס על סיפורו האמיתי של הגנגסטר ג'יימס "וויטי" בולגר הידוע לשמצה. לתפקיד לוהק דפ שהיה מאוד מרוצה, אך על-פי דיווחים חדשים הוא פרש מתפקידו עקב קיצוצים בשכרו ואי עמידה בחוזה אשר נחתם לאחרונה. דפ אשר היה צפוי לקבל שכר בסך 20 מיליוני דולרים (שהיה מגיע לשליש מהתקציב הכולל של הסרט), קיבל במקום חמצית מהסכום שזה כאמור גרם לדפ להתעצבן ולפרוש מתפקידו בסרט.

בסרט "בלאק מאס" ג'וני דפ היה אמור לגלם את הגנגסטר הידוע לשמצה ג'יימס "וויטי" בולגר אשר הופיע ברשימת עשרת המבוקשים ביותר של ה-FBI בשל החשדות כי היה מעורב ב-19 מקרי רצח שונים ואף הזויים. אותו סיפור אמיתי היווה השראה גם לבמאי המהולל מרטין סקורסזה אשר הביא לנו את אותה אדרת בשינוי גברת בסרטו "השתולים" אשר בו כיכבו ליאונרדו דיקפריו וג'ק ניקולסון בתפקידים הראשיים.

אוקי, אז לאחר החדשות הרעות, נעבור ליותר משמחות, על-פי פירסומים חדשים, אולפני וולט דיסני הציעו לבמאיי הסרט "קון טיקי", אספן סנדברג ויואכים רנינג את ההזדמנות לביים סרט קצת יותר מורכב משלם; "שודדי הקאריביים 5" - סרט ההמשך הבא בזיכיון המדובר בכיכובו של ג'וני דפ כקפטן ג'ק ספארו.

צמד הבמאים אספן סנדברג ויואכים רנינג אומנם לא מוכרים, אך מאוד מוכשרים כאשר סרטם האחרון "קון טיקי" אשר היה מועמד לאוסקר יצא לאקרנים (ארה"ב) בשנה שעברה וזכה לאהדה רבה. סרטם מתבסס על סיפורו של ת'ור היירדאל אשר יצא למסע ב-1947 כאשר הוא אסף חמישה מתנדבים שאיתם יצא למסע מופלא כדי להוכיח שהיה ניתן לחצות את האוקיינוס השקט גם בתקופה הפרה-היסטורית.

"קון טיקי" טריילר



וכמובן שהבאנו לכם עוד חדשות משמחות, זוכרים את סרטו של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" מ-2010? כי בקרוב יגיע סרט ההמשך "אליס בארץ הפלאות 2" (שם זמני) שנכון לכתיבת שורות אלו הבמאי ג'יימס בובין אשר ידוע בשל בימוי הסרט "החבובות" עטור השבחים, במגעים לבימוי הסרט. בנוסף, דווח גם שייתכן כי ג'וני דפ יחזור לגלם את הכובען המטורף, התפקיד שגילם בסרטו של ברטון. עד שיפרסמו פרטים נוספים, בואו ניזכר בכובען המטורף;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וני דפ אין, טים ברטון אאוט
סרטים בקולנוע