יו ג'קמן לוקח את החוק לידיים

קולנוע
נחשף הטריילר החדש לדרמת הפשע "אסירים" בבימויו של דניס וילנב ובכיכובו של יו ג'קמן המגלם אב אשר מחפש את בתו הנעדרת וחברתה. סרט שמזכיר במקצת את "חטופה" עם ליאם ניסן רק בגרסה הצעירה.

יו ג'קמן לוקח את החוק לידיים
יו ג'קמן לוקח את החוק לידיים

כפי ששמתם לב, לאחרונה נחשפו טריילרים רבים לסרטו החדש של זאק סניידר "איש הפלדה" בו נחשפו ספויילרים מיותרים ואף יותר מידע מן המצופה. עקב כך, חובבי קולנוע רבים ומעריצי הדמות הנצחית של "סופרמן" החלו להתלוננן על כך שהאולפנים האחראים על הפצת הטריילרים, חושפים יותר מדי מידע ובכך הורסים להם את הציפיה והחוויה מהסרט.

עקב הפניות הרבות, האיגוד הלאומי של בעלי התיאטרון NATO (ארה"ב) החלו לשדל את אולפני ההפקה השונים לקצר את אורך הזמן של הטריילרים לסטנדרט חדש של 2 דקות במקום 2:30, וזאת בתקווה כי בפעם הבאה שאולפני ההפקה ישחררו טיזרים/טריילרים לסרטיהם, הצופים לא ייחשפו לספויילרים או מידע מיותר אשר יפגע בחווית הצפייה.

הסטנדרט החדש עדיין לא נכנס לתוקף, אך עושה הרושם שהוא כבר התחיל להשפיע על הטריילר החדש של דרמת הפשע "אסירים" בבימויו של דניס וילנב ("האישה ששרה") ובכיכובם של יו ג'קמן ("X-מן המקור: וולברין") וג'ייק ג'ילנהול ("סוף המשמרת"). אורכו של הטריילר אומנם מחזיק בסטנדרט הקודם; 2:30 דקות, אך עם זאת, בטריילר נחשפו פרטים מעטים אם כי בכלל מדובר בטריילר הנותן הצצה זריזה עד מאוד.

הסרט "אסירים" עוקב אחר קלר דובר (יו ג'קמן) אשר חוטף אדם העומד מאחורי היעלמותם של בתו הצעירה וחברתה הטובה. לצידו מככב ג'ייק ג'ילנהול המגלם בלש אשר עוצר את החשוד (פול דנו), אך נאלץ לשחררו מחוסר ראיות. בשל כך, קלר דובר נאלץ לקחת את החוק לידיים והוא מחליט לחטוף את החשוד אשר אותו הוא מענה עד אשר יחשוף את מקומם של הילדות הקטנות.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יו ג'קמן לוקח את החוק לידיים
סרטים בקולנוע