מייקל סי הול בסרט חדש

קולנוע
בעוד כחודש בדיוק תשודר העונה השמינית והאחרונה של "דקסטר" בכיכובו של מייקל סי הול, אך אין זה אומר שלא נראה את כישרונו המופלא של השוטר ביום והרוצח בלילה, וזאת כאמור בסרט מתח חדש בשם "קר ביולי".

מייקל סי הול בסרט חדש
מייקל סי הול בסרט חדש

סרטו החדש של ג'ים מייקל, "אנחנו, מה שאנחנו" זכה להרבה באזז בפסטיבל קאן שנערך לאחרונה, מדובר ברימייק לסרט באותו השם מאת הבמאי המקסיקני ג'ורג' מיצ'ל גרו ("האל"ף בי"ת של המוות") שגם היה אחראי על כתיבת התסריט. מלבד הסרט "אנחנו, מה שאנחנו", מייקל יביים מותחן חדש בשם "קר ביולי", סרט דרמה המבוסס על ספרו של ג'ו לנסדייל.

על-פי דיווחי "הדדליין", מייקל סי הול אשר ידוע בתפקידיו המצליחים מסדרת הדרמה "עמוק באדמה", ומסדרת המתח "דקסטר" אשר כבשה את כל העולם. יככב בסרט חדש העונה לשם "קר ביולי" בו יגלם את דמותו של ריצ'רד דיין, אדם אשר הורג גנב מתוך הגנה עצמית לאחר שפרץ אל ביתו, למרות כי היה ברור שריצ'רד דיין עשה את הדבר הנכון, אביו של הגנב לא נשאר חייב ולשם כך הוא מתכנן את נקמתו הגדולה. למרות ההצלחה של סי הול על מסכי הטלוויזיה בסדרה "דקסטר", עדיין נשאלת השאלה האם הוא יצליח לכבוש גם את הקהל הצופים הגדול המעדיף סרטים על פני סדרות?

לאחרונה סי הול לוהק גם לסרטו של אדם דייבנפורט "אני נלחם בחוק", סרט פשע המגולל את סיפורו של סופר אשר חושף את מקרה התאבדותו הבלתי פתור של הזמר בובי פולר שנמצא מת בביתו שבוע לאחר שהלהיט שלו I Fought The Law שודר ברדיו. כמו כן, חקירתו של הסופר מובילה אותו אל קונספירציה שבה מעורבים תעשיית המוזיקה ומשטרת לוס אנג'לס.

למי שפספס, הפרומו הרשמי לעונה השמינית של "דקסטר"



הסרט הקרוב אשר בו יככב מייקל סי הול יהיה בסרטו של ג'ון קרוקידס "הרוג את יקירך" העוסק ברצח אשר בוצע בשנת 1944 ויחד איתו הוא מושך את המשוררים הגדולים של דור ההביט: אלן גינסברג, ג'ק קרואק ווויליאם בורוז. לצידו בסרט יככבו דניאל רדקליף (סרטי "הארי פוטר"), דיין די-האן ("כרוניקה בזמן אמת") ובן פוסטר ("המבריח").
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל סי הול בסרט חדש
סרטים בקולנוע