"משפחת קדמוני" מגיעה למסך הגדול

קולנוע
את משפחת קדמוני אתם זוכרים?, כי אולפני האחים וורנר בשיתוף עם אולפני WWE מתכננים להפיק סרט אשר יבוסס על אותה סדרת אנימציה משנות ה-60 כאשר המדובבים החדשים הם מתאבקי ה-WWE.

"משפחת קדמוני" מגיעה למסך הגדול
"משפחת קדמוני" מגיעה למסך הגדול

סדרת האנימציה "משפחת קדמוני" (הפלינסטונס) היא אחת מסדרות הסיטקום המוצלחות והמפורסמות ביותר ואפילו כיום. במקור, הסדרה התבססה על קומדיית המצבים "The Honeymooners" שבה כיכבו ג'קי גליסון, ארט קרני, אודרי מידוס וג'ויס רנדולף. כמו כן, סדרת האנימציה התמקדה בחייהם של פרד פלינסטון ומשפחתו אשר חיים בעידן האבן המודרני לצד חברו הטוב ברני. לסדרה הופק עיבוד קולנועי בשם "הפלינטסטונס&qu ot; אשר התבסס על הסדרה ברובו, אך עם זאת הוא לא זכה להצלחה כפי שהיה בסדרה. כעת, האחים וורנר ואולפני WWE החליטו לשתף פעולה על-מנת להפיק סרט אנימציה באורך מלא וכזה שיהיה למוצלח.



בשנת 2011 נינתה אותה ההזדמנות ליוצר סדרת הטלוויזיה המצליחה "איש משפחה", סת' מקרפלן להפיק סדרה עדכנית ל"משפחת קדמוני" עבור רשת הכבלים האמריקאית FOX. אך כשנה לאחר מכן, מקרפלן הודיע כי אין לו את הזמן לביים ולהפיק את הגרסה החדשה של "משפחת קדמוני" בשל לוח זמנים עמוס.

על-פי הדיווחים החדשים, אולפני אחים וורנר בשיתוף עם אולפני WWE הודיעו כי בכוונתם להפיק את "הפלינסטונס" ; לסרט אנימציה קולנועי באורך מלא אשר יבוסס על סדרת האנימציה שכאמור שודרה לראשונה בשנת 1960. בנוסף, דווח כי לאחר מעורבותם של אולפני WWE בהפקה ובמימון חלקי של הסרט, את קולותיהם של הדמויות ידובבו כוכבי היאבקות ה-WWE; ג'ון סינה, סי אמ פאנק, וינס מקמהון ואחרים. עם זאת, דוויין ג'ונסון או בכינויו "דה רוק" אשר מככב בימים אלו על מסכי הקולנוע בשובר הקופות של ג'סטין לין "מהיר ועצבני 6", לא יקח חלק בסרט כדי לא לאכזב את מעריציו.

כמו כן, שיתוף הפעולה הנ"ל של האחים וורנר עם אולפני WWE הוא השני כאשר שיתוף הפעולה הראשון של שני האולפנים יהיה בסרט "רסלמניה סקובי דו" אשר עתיד לצאת לאקרנים ב-2014. גם בסרט הנ"ל המדובבים הם כוכבי ההיאבקות השונים. מצד אחד זה נראה טיפשי שהמתאבקים תופסים טרמפ על גבם של שחקני קולנוע אחרים ולמרות שמדובר בסרט אנימציה. אבל מצד שני ניתן לקוות שהמעורבים בהפקה ובדיבוב לא יעשו טעויות אשר יגרמו לעוד פיסת הצלחה להפוך לכישלון מתמשך בדומה לרימייקים אשר יצאו לבתי הקולנוע בשנים האחרונות.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "משפחת קדמוני" מגיעה למסך הגדול
סרטים בקולנוע