רשמי: ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס נפרדו

רכילות
הזוג המתוקשר החליט לסיים את מערכת היחסים ביניהם באופן רשמי, כאשר כוכב הסרט "משחקי הרעב", ליאם המסוורת' נפרד מסיירוס לאחר שסבל איתה במשך שלוש שנים.

רשמי: ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס נפרדו
רשמי: ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס נפרדו

אחרי חודשים של ספקולציות, מערכת היחסים הלא לא שיגרתית של מיילי סיירוס וליאם המסוורת' הגיעה לנקודת הסיום. על-פי מקורות שונים, בני הזוג החליטו לסיים את מערכת היחסים באופן רשמי. מי שיזם את הפרידה היה ליאם המסוורת' שעשה זאת לאחר שהקשיב לעצתם של שני אחיו, כריס ולוק אשר לחצו עליו להיפרד מסיירוס כי ראו שהוא סובל כשהוא לצידה.

מוקדם יותר החודש, סיירוס הכחישה את הפרידה ואמרה כי יש לה ולהמסוורת' יש לוחות זמנים שונים, ולמרות זאת היא עדיין מתראה איתו בביתם שבלוס אנג'לס: "אני לא תמיד נמצאת בבית עם החבר שלי", אמרה סיירוס, "אנחנו עובדים, הוא קם לעבודה בשש ואני מגיע הביתה בסביבות חמש מהאולפן", סיפרה סיירוס בראיון למגזין V.

גם אביה של מיילי, בילי ריי סיירוס אשר ידע על הפרידה, סיפר: "אני לא יודע [אם הם עדיין ביחד]", אמר סיירוס האב, "הם צעירים, הם ילדים, החדשות הטובות שהם עדיין נשארו חברים טובים, והם באמת כאלה".

כמו כן, מיילי סיירוס (20) וליאם המסוורת' (23) עדיין צעירים ויש להם מספיק זמן כדי להתאהב מחדש ולמצוא את בן/בת הזוג שאיתם יוכלו לקיים מערכת יחסים רצינית יותר כזאת שתעיד כי באמת הגיע הזמן להתחתן. אחרי הכל, זה קורה לרוב האנשים שבונים מערכות יחסים שונות אשר מהם צוברים ניסיון רב המוביל לקבלת החלטות נכונות.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמי: ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס נפרדו
סרטים בקולנוע