יותר מהיר מעצבני: "רובוטריקים 4"

קולנוע
השחקן והקומיקאי טי.ג'יי. מילר במגעים לסרטו של מייקל ביי "רובוטריקים 4", ובין היתר נחשפו גם הרכבים החדשים של חברי הרובוטריקים שתופתעו לגלות כי חלקן מן המהירות בעולם.

יותר מהיר מעצבני: "רובוטריקים 4"
יותר מהיר מעצבני: "רובוטריקים 4"

למרות כי חשבנו שמייקל ביי סגר את רשימת השחקנים לסרט "רובוטריקים 4" עם שחקן הקולנוע קלסי גראמר אשר צפוי לגלם את הנבל בסרט, אמש, דווח על ליהוק נוסף והפעם מדובר בשחקן והקומיקאי טי.ג'יי. מילר המככב בימים אלו בסדרת הקומדיה החדשה "משחקי גודווין". מילר, שלרוב כיכב בסרטי קומדיה, נכנס לנעליים דיי גדולות כאשר הסרט יהווה לו לאבן דרך משמעותית בקריירתו.

"The Wrap" דיווח כי מילר במגעים לככב לצידם של מארק וולברג, סטנלי טוצ'י ואחרים ב"רובוטריקים 4. כמו כן, מילר שעדיין לא אישר את השתתפותו בסרט באופן רשמי, הספיק לקבל את התסריט אשר בו דמותו מוצגת כמכונאי וחברו הוותיק של פליין וינסנט שאותו מגלם מארק וולברג. בהתחשב בעובדה שעדיין לא פורסמה עלילה רשמית לסרט, קשה לומר איך מילר מתקשר לרובוטריקים.

חובבי סרטי הקומדיה למיניהם אולי מכירים את מילר שכיכב בסרטי קומדיה כגון; "תביא אותו כמו גבר", "אחינו האידיוט" ו-"דרושה חברה לסוף העולם". בין השאר הוא גם תרם את קולו לסרט האנימציה "הדרקון הראשון שלי" בדמותו של טאפנאט ת'ורסון שאגב צפוי לעשות זאת גם ב-2014 עם סרט ההמשך "הדרקון הראשון שלי 2" שכרגע נמצא בשלבי הפקה.

וכעת נעבור לנושא קצת יותר מלהיב, לאחרונה מייקל ביי הכריז כי בכוונתו לבצע מספר שינויים ניכרים ברכביהם של הרובוטריקים והשקרניקים כאחד. שינויים אלה מתבטאים במכוניות חדשות ומשודרגות וכאלה המהירות. כמו כן, המכוניות החדשות נחשפו באתרו של מייקל ביי, ואילו הראשונה הייתה שברולט קורבט סטינגריי ירוקה המצוידת במנוע LT1 בנפח של 6.2 ליטר בתצורת V8 בעל הספק מרבי של 450 כ"ס.



המכונית השניה אשר נחשפה הייתה בוגאטי ויירון גראנד ספורט כחולה הנחשבת למכונית הסדרתית המהירה בעולם המצויידת ב-1200 כוח סוס ומנוע של 16 בוכנות עוצמתיות. המהירות המקסימלית של הבוגאטי היא כ-431 קמ"ש, והיא עולה יותר מ-2.4 מליון דולר.



ואחרון חביב הוא אופטימוס פריים אשר זוכה לשינוי אדיר במשאית חדשה ועיצוב ייחודי אשר הוזמן במיוחד מיצרנית המשאיות "ווסטרן סטאר" (Western Star), יצרנית משאיות אמריקאיות קלאסיות אשר מעוטרות בעיקר בכרום.



לסיכום, עושה הרושם שהפעם מייקל מי לוקח ברצינות את הסרט "רובוטריקים 4" אשר מהווה לסרט הראשון הפותח את הטרילוגיה השנייה. העיצובים החדשים בהחלט מרשימים אם כי המכוניות קורצות ואפילו יותר מ"מהיר ועצבני 6" המוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע. באשר לשחקנים המגוונים שלוהקו לסרט, חלקם אומנם מוצלחים וחלקם פחות, אך שווה לתת להם צ'אנס כי אחרי הכל גם בעבר היו שחקנים לא מוכרים ופחות מוצלחים אשר הוכיחו את כישוריהם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יותר מהיר מעצבני: "רובוטריקים 4"
סרטים בקולנוע